fallback

Пет велосипеда, които струват повече от кола

Някои от тях са по-скъпи дори от чисто нов автомобил

На места по света велосипедът е по-популярен от автомобила. А някои модели дори превъзхождат по цена дори чисто нова лека кола от по нисък клас (вижте цените на базовите версии в България). Представяме ви 5 колела, които се продават доста скъпо, но явно си имат своите почитатели.

Снимки: Производителите

fallback
  • #10
    До 8 ( преди 4 години )
    Много е хубаво да се кара велосипед, но кой има 20 000 лева за малко по-леко, удобно и бързо колело??? Трябва да си мафиот и пълен инфантил за да си вземеш велосипед за 20 000!!! Има велосипеди и по 1000 лева, ама те ептен за нищо не стават и 1 час каране с тях е като 8 часа бачкане на строеж. Ти знаеш ли колко вредят на ставите и гръбнака тия скапани дърварски днешни велосипеди? Няма никакъв прогрес и инвестиции в този бизнес, а надценките са КОСМИЧЕСКИ!!!
  • #9
    До 8 ( преди 4 години )
    В колелета каква научно-развойна дейност, бе момче? Наркоман ли си? Слез на земята, недей лети в облаците!! Сегашните колелета работят със задвижваща система измислена преди 150 години!!! Смешните амортисьорни системи на колелета са откраднати от моторите. Смешният карбон в колелетата е откраднат от колите, като карбона дори се произвежда от отделни фирми, които го продават супер евтино на листове за велосипедните производители! Разходите са минимални
  • #8
    до 7 и 5 ( преди 4 години )
    И като вземеш да правиш джиджи-биджи и почнеш да се потиш с дебелия г.з и шкембе в шестия месец, жената отегчена почва да си фантазира как онзи дето върти *** и изглежда като Аполон я чyka като турбокомпресор! От седалката на стола в офиса, после в асансьора и право на дивана със зрънчо - само така! До 5: ами проектирането, научно-развойната дейност, маркетинга, заплати, данъци, магазинна мрежа? Цената на един продукт да не е само производствени разходи?
  • #7
    Статията не е точна! ( преди 4 години )
    Велосипедът е за един човек, а колата е за четирима!!! С колата четиричленно семейство може да отиде на разходка, а с колелото само един! Ако едно четиричленно семейство си купи колелета от висок клас ще трябва да плати поне 80 000 лева!!! Демек за едно четиричленно семействи е по-евтино да си купи джип Мерцедес и да ходи с него в планината, отколкото да купят 4 скапани колелета и да въртят *** като ***, да се потят, да се измарят, да ги духа вятър и вали дъжд, да дишат прахоляците
  • #6
    До 5 ( преди 4 години )
    Става въпрос, че в Тайван ги правят за да им е по-евтино. Една карбонова рамка за ендуро велосипед им излиза около 500 лева с най-качествения карбон, а масово се използват нискокачествени материали. Повечето карбонови рамки след 5-6 години на по-агресивно каране започват да се чупят. Като цяло най-скъпия модел колело се произвежда за макс 2000 лева, но се продава за 20-30 000 лева. Това си е подигравка!
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    До 4Откога Тайван е символ на лошо качество? Всъщност един от най-големите производители със собствена развойна база Джайант си е именно тайванска фирма.А иначе истинските карачи специално в маутинбайка, които имат и технически умения си сглабят сами велосипеди с компоненти по избор.
  • #4
    Има по-скъпи ( преди 4 години )
    Има колелета по 15 000 - 20 000 евро, и то колелета, които не стават за нищо - пистарки!!! Тия от велосипедния бизнес са изключително нагли ***!!! Колелото на СКОТ за 10 000 евро се произвежда за 1000 евро!!! Това е един свръх измамен бизнес с изключително огромни надценки! Колелетата се правят масово в Тайван и Китай!!! Използват един скапан карбонов материал, който за 5-6 започва да се разплита като чорап!!! Тези колелета са създадени за мафиотитските деца, чийто родители имат Бентлита
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Много плоска статия! Никакви подробности защо струват толкова пари, никакви характеристики. Само: това колело струва 20 бона, срещу тази сума, можете да си вземете нова Дачия. Всичко се претупва тук.Драсни 5 реда да има какво да закичим на страницата, па що струва тоя буламач, няма значение. Нали е за аудитория с кръгозор до лакътя!
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Има велосипеди и за над 500 000. Например има уникални велосипеди които са произведени само във 2-3 бройки за някой състезател който после като спечели световно състезание това придава колекционерска стойност.А иначе и при по масовите модели има за по 30-40 хил. долара. Най скъпи са състезателните велосипеди за колодрум.Планинските не чак толкова въпреки че и там има разни уникати.
  • #1
    Владимир Цветков ( преди 4 години )
    Тук цитираните велосипеди в статията са по скоро от среден към висок клас, но в никакъв случай не са топ модели.Новия модел на Specialized струва 10 990 евро например.
fallback
Последни