PSA Group и Fiat Chrysler Automobiles не планират за закрият нито една от своите марки след сливането си, което е на стойнос 50 млрд. долара. Това обяви изпълнителният директор на PSA Карлос Тавареш (на снимката) в интервю за френската телевизия BFM Business .
Очаквана комбинация от двете групи ще създаде четвъртия по големина автомобилен производител в света, който ще има около 8,7 млн. продажби на година. Той ще включи общо 13 марки, сред които са Jeep, Ram, Opel/Vauxhall, Peugeot, Citroen, Alfa Romeo и Maserati.
Вече се появиха съмнения, дали новото обединение ще се нуждае от всички брандове, особено от някои на FCA, в които трябва да се направят огромни инвестиции за подновяване на гамата. В същото време трябва да бъде избегната и вътрешната конкуренция между марките.
"Част от предизвикателството е правилното управление на тези марки за покриване на пазара. Всички те, без изключение, имат нещо общо помежду си и това е великата история. Ние обичаме тази история и тя ни дава основата, върху която да работим за бъдеще. Затова днес не виждам нужда, ако тази сделка бъде сключена, да се премахват марки. Всяка от тях има сили да продължи напред", коментира Тавареш.
Снимка: Automotive News