През лятото Chevrolet представи Corvette Stingray от моделната 2020 г., след години на откази, прототипи и безброй заявки за запазени марки, които разкриха стремежите на бранда за първи път автомобилът да е със средно разположение на двигателя. С новото оформление на шасито се появи изцяло нов интериор, какъвто никога досега не бяхме виждали в Corvette. Той е изцяло фокусиран върху водача, с ясно разделение между него и пътника. Това обаче не винаги е било така. Интериорът на Corvette се е променил много през своята 67-годишна история, както, всъщност и външността му.
От Budget Direct направиха поредица от скици, които показват как Corvette се е развил след появата на спортния автомобил през 1953 г. - от първото поколение C1 до последното C8. Първите три генерации имаха много симетричен вид на интериора с добре центриран приборен панел. Едва чак с появата на C4 през 1984 г. Chevy се заигра с интериор, фокусиран върху водача, дискретно разделящ шофьорската седалка от тази на пътника до него.
Chevy понамали тази разлика в C5 и C6, преди отново да раздели салона в C7. Сега, в последното поколение, насоченият към водача интериор е изведен до крайност с още по-значително разделяне между седалките и HVAC (отопление, вентилация и климатизация) контролерите, поставени в уникално положение. Колкото и обаче да се е променил интериорът на Corvette, той не е чак толкова различен. Да, далеч по-сложен е от всякога досега с повече информация, налична за водача, но все още има волан, радио, скоростомер, тахометър и HVAC контролери.