fallback

KIA не знае какво ще прави със Stinger

Слабите продажби може да доведат до отказ от втора генерация

Stinger е сравнително достъпен спортен седан, но в KIA Motors не са доволни от нивата му на продажба. Това поставя под въпрос съществуването на модела, става ясно от изявления на един от шефовете на компанията в Европа.

В интервю пред спсианите Car Sales - Грегъри Гийом, главени дизайнер на KIA-студиото в Германия каза: „В момента не съм сигурен, че моделът се справя така, както се надявахме. Не сме очаквали огромни обеми на продажби, но искахме да отбележим успех предимно в Америка, където според нас този модел имаше шансове“.

Според Гийом, в компанията трябва да имат търпение. тъй като публиката не е свикнала със спортен седан на KIA Затова и трябва да се изчака поне още една генерация, преди сегментът да бъде напуснат.

„Възможно е следващият Stinger да бъде нещо друго. Не сме сигурни още“, каза още Гийом, с което намекна, че автомобилът може да бъде електрифициран.

В Австралия продажбите са наполовина от плана, а в САЩ не са много по-добре. Дилърствата предлагат атрактивни отстъпки за клиентите. Най-мощният модел в Америка е лимитиранат серия GTS, която притежава диференциал с ограничено приплъзване. Моделът разполага и с дрифт режим, като при него мощността преминава от четирите само към задните колела.

Снимки: KIA

 

fallback
  • #7
    Дедо ( преди 4 години )
    Да го дадат на някой известен дрифтър да го покара/покаже малко, да го набутат в някой филм и тогава може и да почне да се продава. Иначе никак не е лош.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Батенце, ти пиян ли си? Кой отрасъл е назад откъм технологии, автомобилният ли? В грешка си мойче, това е най-сложноното производство в наши дни. Какво им показа Мъск, той в кой отрасъл е? Не е ли същият? Какво значение има къде ти е произведен телефона, за автомобилна индустрия говорим. На сина ми, памперсите са произведени в турция, а мокрите кърпички - в Шумен. И какво?
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Който иска пари да направи нещо което е скъпо, но носи стойност. Отрасли като този са много назад откъм технологии и Мъск им го показа. Статуквото обаче е в полза на VW/Toyota/Renault-Nissan-Mtisubishi-Dacia и искат така да си остане. Това е ОК ама дългосрочно се самоизяждат отвътре. Поздрави от Корея и Китай, който се съмнява да си погледне телефона му къде е произведен ;)
  • #4
    6521 ( преди 4 години )
    Епа, те Кия вече взеха да си струват, колкото истинските автомобили, така че изобщо не виждам какво се прави на ощипан този г-н. Гийом. Да вземе да обясни защо точно трябва човек да си купи Стингър, а не нещо "марково". Заради рекламата със Стивън Тайлър ли?
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    По-скоро няма как да убедиш консервативните клиенти на немските премиуми, че има инженерно по-добри коли от съответните немски модели. Човек обича да не сменя навиците си и обича да прави каквото масово хората правят. Независимо дали е рентабилно или не. Независимо дали продуктът е добър или не.
  • #2
    Ime ( преди 4 години )
    ами да и намалят цената с 20-25% и тогава да ще имат успех
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Карам 5ца но въпреки това този модел на Кия много ми харесва. Има си кусурите но се надявах следващото поколение да се доближи близо до 5сериес/е-клас/А6 за да ги конглокира. Дано не го спрат, няма как с един модел да убедиш клиентите, че си на едно ниво с германците.
fallback
Последни