fallback

BMW показа първите M8 в историята си

Купето и кабролетът получиха и версия Competition

Компанията BMW представи цели 4 модела наведнъж - купето и кабриолета М8, като едновременно с базовите им варианти бяха показани и спортните им модификации Competition. Всъщност, това е първото истинско M8, тъй като моделът от 90-те години на миналия век не се предлагаше в такава версия.

Съвременно BMW M8 се задвижва от 4,4-литровия V8 от новото поколение на седана M5. В базовия си вариант двигателят развива 600 к.с., но клиентите могат да си поръчат и M8 Competition с 625 к.с. При това спортната модификация е достъпна и за двете версии на модела - купе и кабриолет. Всички варианти са оборудвани с 8-степенна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела xDrive. 

Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,1 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч. Предлага се и допълнителен пакет M Driver’s Package, с който автомобилите развивав 305 км/ч. Така по динамика те не отстъпват на значително по-скъпите Aston Martin Vantage и Ferrari 812 Superfast.

За M8 са предвидени можество варианта за настройване на системите - както за комфортно пътуване, така и за максимална мощност при каране на писта. Системата xDrive има и специален дрифт-режим, който превръща машините в автомобили със задно предаване.

Окачването на новите модификации е преработено в сравнение със стандартния модел. Същото се отнася и за кормилното управление, както и за спирачките, които могат да бъдат карбоново-керамични. Изпускателната система предлага няколко варианта на звук от мотора. Запазен и фирменият М-бутон на централната консола, който след натискане активира максимално агресивните настройки на колата.

Визуално семейството BMW M8 се отличава с по-тъмния цвят на каросерията, новата форма на тръбите на изпускателната система, тънкия спойлер на багажника, 20-цоловите джанти и опционалния пакет M Carbon Exterior Package, който добавя карбонови елементи по каросерията. В салона има спортни седалки, емблеми М и други фирмени аксесоари.

Дебютът на новото семейство BMW M8 ще се състои в края на юни на мероприятието  #NextGen. Продажбите на автомобилите стартират през септември 2019 г.

Снимки: BMW

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    Мерцедес и БМВ могат да искат да стигнат и големината на решетката на Ролс Ройс, но няма да ги направи Ролс Ройс, защото решетка кола не прави. Да погледнат как се прави елегантна кола от Ауди и Лексус,а не тия кичозни ***,които правят коли като бойлери или мекици! На нищо не приличат тия бидони с големи решетки - груби и недодялани автомобили.
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    # 5 че малки ли са бъбреците. Целта им беше да достигнат големината на решетката на Мецедес и я постигнаха
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    Грозно-по-грозно-германска кола
  • #6
    И тук... ( преди 5 години )
    както във висшия клас царя е един - Мерцедес AMG 63 GT 4Door с 640кс.! А предстои да излезе и AMG GT 73hybrid с 800к.с. ...
  • #5
    Брандо ( преди 5 години )
    Задницата изглежда малко претрупана, но отпред е най-красива от всички.Добре че не са и хакнали онези огромни бъбреци !
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Ако им смениш емблемата с тази на Мерцедес много хора ще се объркат. Направо да се обединяват и официално
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Днес видях на живо версията 340d. Автомобилът изглежда брутално. Без да съм фен на БМВ и особено и на последните им дизайни, но тази е жестока.
  • #2
    Might ( преди 5 години )
    Брутален автомобил.
  • #1
    none ( преди 5 години )
    Даам, та както каза един мой приятел германец, който кара само премиум немски автомобили след първото и последното БМВ което си купи: "Най-сигурният начин да се качиш на градският транспорт е като си купиш БМВ" ;))) Това беше преди 2 години, но силно се съмнявам нещо да се е променило оттогава. Ако може колегите във форума да споделят впечатления.
fallback
Последни