fallback

Infiniti търси начин да остане в България

Не е изключено представителят на компанията да поеме друга марка у нас

Японският производител на премиум-модели Infiniti още преди 3 месеца обяви, че напуска Европа, за да се съсредоточи върху пазарите, на които осъществява по-големи продажби. Съответно, това ще доведе и до затваряне на представителствата в повечето държави на континента, в това число и България. Крайната дата за това е март 2020 г., като дотогава компанията ще продава само автомобили, които има склад.

Българският представител на марката - "Витоша Ауто", вече се готви за промяната, като вече се търсят варианти, за да може той да продължи да работи с Infiniti и след март догодина. Причината са добрите резултати на марката в България през последните години. За 2018 г. у нас са продадени 212 нови коли на Infiniti, като по този показател японската марка отстъпва само на BMW (1171 бройки), Mercedes (810) и Audi (792) в премиум-сегмента.

"Със сигурност сервизът ни ще продължи да работи и след март догодина, защото той обслужва не само клиентите на infiniti, но и тези на Nissan. Така, че клиентите ни могат да бъдат спокойни и да не се притесняват. Ние ще изпълняваме всички задължения, които имаме към тях и то по начина, по който го правехме досега", коментираха от компанията пред Automedia.bg.

Едновременно с това се търсят и други варианти за бъдещето. Сред тях е възможността, представителят на Infiniti да поеме друга автомобилна марка, която до момента не е предлагана на българския пазар. Неофициално се твърди, че това ще бъде Genesis - луксозният бранд на Hyundai. 

"Ние също чуваме какви ли не слухове, но няма как да потвърдим каквото и да е, без то да стане факт. Нормално е да те търсят начини компанията ни да продължи да съществува и да прави това, с което се е занимавала досега", казаха още от "Витоша Ауто".

fallback
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Хората вече не са такива балъци да им продаваш Тойоти и Нисани на 2на цена и да твърдиш че са премиум. Всеки иска мерц или бмв.
  • #2
    До първия коментар ( преди 5 години )
    Вероятно причината е, че ако бяха заедно с Нисан, щеше да се вижда ясно колко еднакви са, и никой нямаше да иска да плати двойната цена - вместо почти никой, както е в момента :D
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    Неправилна политика според мен. На запад представителствата им са отделно от Нисан. Плащат двойно за едно и също нещо, което е недопустимо в днешното време. Двоен персонал, двойно оборудване на сериза с машини и т.н. Добра марка, но си отива. Жалко! Всичко благодарение на калпави меринджеи.
fallback
Последни