fallback

Най-великите модели с V10 двигател

Ревът им носи неописуема тръпка на тялото и на душата

Двигателят е сърцето на всяка кола. Той не само задвижва автомобила, но му придава и характер. Днес V12 двигателите са доста редки, а сред застрашените от изчезване са и V10. Много малко автомобили използват такива, което е жалко, защото отличителният им вой носи неописуема тръпка не само на тялото, но и на душата. Ето някои от най-великите автомобили с V10 двигател в историята.

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    Тц, тц, тц...било му грозно... Каза един Минаващ с Гоуф нов внос. Гоуфо е по-красив, нали?
  • #8
    Минаващ ( преди 5 години )
    Може да е всичко лексуса но е Грозен а щом едно нещо е грозно то не ме интересува!
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    Има и още. Често съм казвал, че една кола трябва да дава определено усещане. Един Aston трябва да се усеща британски, а Ferrari италианско. А Viper пък трябва да се усеща дебел. Усещането от LFA е като от нещо, направено в научна лаборатория. И това важи за всички японски коли.
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    Джеръми Кларксън за Lexus LFA: Отдавна не се бях качвал в нещо толкова великолепно, толкова детайлно и толкова перфектно. След като карах LFA, всичко останало започна да ми се струва разпуснато като едно от палтата на Арсен Венгер.
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    милион км/ч. Сещам се само за една кола, с която може да се сравни Ferrari 599 GTO. То има в пъти повече характер от LFA и като резултат се усеща много по-човешки. Чупливо и объркано е и се разпада, като завали. Трудно се овладява, но веднъж като успеете, е страхотно. В LFA няма нито една от тези черти. Той прилича повече на Терминатор. Казвате му какво да прави и той ще продължи да го прави. Без да спре.Можете ли да се влюбите в машина? Разбира се, че да. Джон Конър успя. А аз обичам LFA ...
  • #4
    продължение ( преди 5 години )
    И тогава, когато решите, че повече от това няма накъде, гърмежът се превръща в заплашителен вой. Време е да превключите предавката, да чуете отчетливия звук от това и да се наместите удобно в седалката, готови да повторите цялата история отначало.На хартия Viper и Aston ще разкатаят Lexus-а. Но подозирам, че в реалния живот, доколкото това определение важи за Вегас, нещата ще са по-различни. Твърда возия? Да, но точно толкова, колкото трябва, за да сте сигурни, че ще вземете завоя с около ми ...
  • #3
    продължение ( преди 5 години )
    Lexus LFA!!! Нека ви разкажа за таблото. Когато променяте настройките, скоростомерът, който изглежда все едно е истински, а не просто електронен интерфейс, се премества, за да направи място на още индикатори и информация. Това не може да ви омръзне. Звукът от двигателя е неповторим. На високи обороти звучи като милион фойерверки, усилени с миксиращия пулт на AC/DC и изстреляни в лицето на всеки, когото изпреварите. Гърми. И тогава, когато решите, че повече от това няма накъде, гърмежът...
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Lexus LFA е колата! Безкомпромисна машина във всяко отношение.Джеръми Кларксън казва, че това е най-забавната кола, която някога е карал и е най-обичаната от него. Вярвам му, като се има предвид, че е карал всичко що е на 4 колела и е един от хората, който може да направи наистина преценка за нещата.
  • #1
    Що Теи ( преди 5 години )
    Мерцедес защо нямат v10 някой знае ли
fallback
Последни