fallback

Американците залагат все повече на местното производство

Моделите на GM и Ford изпреварват по популярност японските коли

Експертите от Automotive News Data Center обявиха резултатите от продажбите на нови автомобили в САЩ за март тази година. Те показват, че американците залагат предимно на местни модели, които изпреварват тези от Япония.

През втория месец от годината в Щатите са продадени 1 705 715 нови автомобила, което е спад с 3,1% в сравнение с март 2018 г. За тримесечието резултатът е 3 989 468 бройки, като и тук отстъплението в сравнение със същия период на миналата година е 3,2%.

Най-продаваните коли за март са на General Motors - 271 777, като отново се отчита спад - с цели 8,1%. На втора позиция е Ford - 230 382 (-5,2%), а на трета е Toyota - 214 947 продажби (-3,5%). Следва Fiat Chrysler Group - 201 232 (-7,0), а на пета позиция е Honda. Японската марка отчита 148 509 сделки, като при нея увеличението е с 4,3%.

Снимка: GM

fallback
  • #4
    Malibu ( преди 5 години )
    Значи GM, Ford и Chrysler имат спад от по 8, 5 и 7 процента. Toyota има спад от 3,5%, а Honda - увеличение с 4%. От всичко това изводът е, че че американците залагат предимно на местни модели?!?
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Евала! Усетиха се кое е добро. Не някакви немски трошки.
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Не е никак трудно да се направи автомобил, превъзхождащ японските. Просто десетилетия наред американските компании произвеждаха такива ***, че японските изглеждаха добри на техния фон.
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    Сега има да четем, че най-надеждните автомобили са Крайслер, Шевролет, Додж и тойотаджиите изведнъж ще станат шевролетаджии.
fallback
Последни