Експертите от Automotive News Data Center обявиха резултатите от продажбите на нови автомобили в САЩ за март тази година. Те показват, че американците залагат предимно на местни модели, които изпреварват тези от Япония.
През втория месец от годината в Щатите са продадени 1 705 715 нови автомобила, което е спад с 3,1% в сравнение с март 2018 г. За тримесечието резултатът е 3 989 468 бройки, като и тук отстъплението в сравнение със същия период на миналата година е 3,2%.
Най-продаваните коли за март са на General Motors - 271 777, като отново се отчита спад - с цели 8,1%. На втора позиция е Ford - 230 382 (-5,2%), а на трета е Toyota - 214 947 продажби (-3,5%). Следва Fiat Chrysler Group - 201 232 (-7,0), а на пета позиция е Honda. Японската марка отчита 148 509 сделки, като при нея увеличението е с 4,3%.
Снимка: GM