fallback

Марката на Путин ще участва в "Льо Ман"

Компанията Aurus ще включи мощен кабриолет в гамата си

Новият руски производител на луксозни лимузини  Aurus обяви, че влиза в състезанията за издръжливост – като спонсор на руския тим от клас LMP2 в Льо Ман - G-Drive. Тимът спечели първото място в класа си в „24 часа на Льо Ман” миналата година, но след това беше дисквалифициран заради нарушение на техническите правила.

Засега липсват други подробности за намеренията на руснаците, но в социалните мрежи вече се появи видео, в което логото на компанията е поставено на спортните прототипи Oreca 07-Gibson LMP2. Твърди се, че G-Drive ще участва в американския шампионат IMSA WeatherTech Sports Car, където ще брандира колите си като Aurus. Те ще се задвижват от 4,5-литров V8 Gibson GL458, който се използва и в клас LMP1.

Едновременно с това, от руската компанията обявиха, че ще включат в гамата си и кабриолет, който да се използва за традиционните паради на Червения площад. Кабриото ще е с дизайна на седана Aurus Senat S600 и ще е с мек сгъваем покрив и специална стойка за опора, за да може човек да стои прав в колата при движение. Кабриолетът на Aurus ще смени сегашната открита лимузина ЗИЛ-41041 АМГ, която дефилира на Червения площад в Москва.

Според вестник „Российская газета”, разработката на кабриолета е във финалната си фаза и е възможно колата да се появи на парада на 9 май, отбелязващ победата на СССР и съюзниците във Втората световна война. Някои руски медии дори прогнозират, че от Aurus може да пуснат луксозния кабриолет и в „свободна продажба”, както ще стане и с по-семплата версия на лимузината, която вози Владимир Путин.

Кабриолетът за паради е най-новото попълнение в проекта „Кортеж”, чието работно име е „Единна модулна платформа”, а задвижването му няма да се отличава от това на Senat S600 – 4,4-литров V8-цилиндров двигател с 598 конски сили и 880 Nm, който е част от хибридна система, в която влиза и електромотор с 40 конски сили.

Засега влизането на Aurus в Европа е спряно заради протести на Lamborghini, Toyota и Michelin, които предлагат свои продукти с имена, звучащи сходно на руската търговска марка. Така че най-вероятно НАМИ ще трябва да регистрира друга търговска марка за Европа, ако иска да предлага Senat на Стария континент.

Серийното производство на Aurus Senat трябва да започне догодина, като това ще стане в завода на Ford в Елабуга, Татарстан. Плановете са за 5000 коли на година, като досега са събрани около 200 заявки.

fallback
  • #3
    ( преди 5 години )
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Това е толкова безмислена новина, че положих усилия да не заспя докато я чета.
  • #1
    Генади ( преди 5 години )
    Смях в залата.
fallback
Последни