fallback

Hyundai показа новата Sonata

Седанът порасна на дължина и ширина, но-стана по-нисък с 30 мм

Южнокорейската компания Hyundai публикува първи снимки на следващото поколение на седана Sonata, направени в новия корпоративен стил Sensuous Sportiness. Във вдъхновение за стила на модела се превърна концепцията на Le Fil Rouge. Новото поколение Hyundai Sonata ще направи своя публичен дебют на автомобилното изложение в Ню Йорк през април.

Концепцията Sensuous Sportiness се основава на четири принципа: пропорции, архитектура, стил и технология. Във външния вид на седана езикът на дизайна се изразява чрез многослойните линии на каросерията, обемните повърхности, а също така изпъкналите и вдлъбнатите форми. В профила новата Sonata прилича на купе и именно към това възприятие са се стремили дизайнерите.

В сравнение със сегашното поколение, новият седан е станал малко по-голям: междуосието е нараснало с 35 мм, а дължината - с 45 мм. Височината на автомобила е намаляла с 30 мм, а ширината, напротив, се е увеличила с 25 мм. Особеност на Sonata е каскадната решетка на радиатора, напомняща за спортните автомобили, както и "невидими" дневни светлини, които при изключване приличат на хромиран декоративен елемент.

Архитектурата на предния панел на новата Sonata трябва да напомня за самолетите "Стелт". Той е направен възможно най-тясно, така че да създава ефект от летене във въздуха. В интериора са използвани кожа и леки тъкани. Приборният панел е цифров, а селекторът на трансмисията - електронен shift-by-wire.

Снимки: Hyundai

fallback
  • #13
    До номер 8 ( преди 5 години )
    Ами, да защо не.Пример, Валтер де Силва главният дизайнер на групата ВАГ.Алфа 156 от 1997 г. беше негова, след това премина във ВАГ, в СЕАТ и ако се сещаш за Ибица и Кордоба от 2002 - 2003 дизайна беше подобен, особено тънките издължени задни фарове и т.н.След това усъвършенства този стил вече като дизайнер в Ауди.Така, че дизайерите си носят своя стил където и да отидат, естествено не 1:1,но то се вижда в крайния продукт.
  • #12
    Nemo ( преди 5 години )
    От 2007 г. имат един цял екип от Ауди в Хюндай.
  • #11
    de ( преди 5 години )
    на мен отпред и вътре ми харесва - отзад не толкова. Не е лоша колата като цяло.
  • #10
    анонимен ( преди 5 години )
    "Интериорът е не една, а две класи над всичко японско в тои клас" - то всичко що е дизайн е над японския.. те просто са инвалиди в това отношение.
  • #9
    Mupo ( преди 5 години )
    от страни и от пред е новото Моднео с решетка от Ауди, от зад е последната Хонда сивик...
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    Тоест да разбираме,че германец дизайнер краде германски дизайн от Аудикъдето преди това е правил дизайн. Дообра логика - излиза,че дизайнерът краде от самия себе си и от бившите си колеги, с които са работили заедно. Защо не излезеш от детството и да разбереш,че когато говорим за дизайн, говворим за Италия,Франция и САЩ. Германия е много назад на дизайнерската карта. Могат да ти направят миксер,бормашина или голф и пасат, но дизайнерска кола - не. Тоест всяко нещо,за което не се изисква фантазия
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    Този Хюндай няма нищо,ама нищо общо с консервативния дизайн на ауди. Соната е с толкова фантазия направена,каквато Ауди никога не са употребявали за нито един свой модел.
  • #6
    Спец ( преди 5 години )
    Чисто Ауди. Кой каквото ще да си дрънка. С дизайнер германец, при това бивш от Ауди - VW. Таблото направо са си го копирали и естествено го разкрасили.После китайците били крали, оле - мале. Ами те, корейците не са спирали от 20 години да крадат дизайн, от както се научиха да правят читави коли. И след като се научиха, хората много бързо забравиха как започнаха всъщност.
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    Страхотен дизайн, май е по-хубав от Тойота Камри, но не от Лексус,който е еталон в дизайнерско отношение в луксозните класове.
  • #4
    гошо ( преди 5 години )
    Много си е хубава колата. Аман от сноби, за които колата трябва да е с германска емблема.
fallback
Последни