fallback

Модели на Mercedes-Benz ще получават опции и след покупка

Това ще помогне да се запази цената им при по-късна препродажба

Компанията Mercedes-Benz може да се похвали с нови разработки в сферата на цифровите технологии. Германците вече ще могат да добавят допълнително оборудване на автомобили, които по-рано е продала. Това ще става от разстояния и няма да се налага, колата да се кара в сервиз.

Засега новата технология е достъпна само за моделите на Mercedes-Benz, оборудвани с последната версия на информационно-развлекателния комплекс MBUX. Той се поставя на новите Mercedes-Benz A-Class, B-Class и GLЕ.

Собственикът на автомобила ще може да си купи цифрово радио, навигация или възможност за интегриране на смартфона с мултимедийната система. Самата тя също ще може да бъде обновена, без да се налага посешение при дилъра. Единственото, което трябва да се направи, е да се активира сервизното приложение Mercedes me, който позволява добавяне на новия софтуер.

От компанията твърдят, че новата функция ще позволи да се запази за по-дълъг период от време остатъчната стойност на автомобила. Така той ще може да бъде продаден по-изгодно, тъй като и следващият му собственик ще има достъп до нови системи и технологии. Така например, през 2020 г. за колите в ЕС става задължителна цифровата радиовръзка. И притежателите на Mercedes от 2019 г. ще могат само с няколко команди да я инсталират в автомобилите си.

Трябва да се уточни, че производителят от Щутгарт не е първата компания, която предлага подобна услуга. Компанията Ford вече включи възможност за обновяване от разстояние в своята мултимедийна система SYNC 3.

Снимка: Mercedes-Benz

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Всъщност най-добре ще запази стойността си едно AMG например, ако някой си купи "базовата" версия от 571к.с. а после си я ъпгрейдва на 612к.с. или направо на 640к.с. И в 3-те случая става въпрос за един и същи мотор - 4.0л, битурбо.
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    Прочетете съседната статия "10-те най-вбесяващи тенденции при новите коли" и по-точно точка 10 - Измишльотините на маркетинга.
fallback
Последни