fallback

SP2 - един от малкото провали на Volkswagen

Бразилският клон на концерна се пробва неуспешно при спортните коли

В днешно време моделите на големите компании за отделните пазари се отличават минимално един от друг. Но през 70-те години е било по-различно, подразделенията на гигантите в отделните държави са имали свободата да създават и развиват собствени модели и след да ги лансират.

Точно по тази формула е създаден и на практика непознатият в Европа Volkswagen SP2 – дело на бразилския клон на германския гигант. А появата му има и съвсем логично обяснение – до средата на 90-те години вносът на коли в Бразилия е забранен, след това митата са толкова големи, че е единственото решение, за да присъстваш на този пазар е да произвеждаш там автомобили.

Историята на Volkswagen SP2 (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Как така един от малкото?Те са един голям провал почти за всичко!
  • #8
    до номер 7 ( преди 3 години )
    И колко хора?Най-популярната марка в България на вторичния пазар, държи цена повече от Мерцедес, Ауди и БМВ.И след като стотици хиляди Фолксвагени се движат по допотопните ни пътища, които са най-лошите в Европа, то това ако не е атестат за качество, не знам кое е!Японските автомобили също са здрави и издръжливи, но са от 2 до 3 пъти по-скъпи за поддръжка!
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    Колко хора изгоряха с тази марка
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    красиво купе, но с утрепан мотор, какво са си мислили въобще. Човек като види такава кола веднага има очаквания за някаква динамика. Това всяка жигула и московец ще му скъсат шортите
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    Хахаха един от малкото провали?!?!?!Абе да не сте искали да напишете:ЕДИН ОТ МНОГОТО ПРОВАЛИ, защото това е най-вярното казано за тези мошеници.То ясно, че Фолк с Ваген ви е спонсора, ама, чак пък толкова да преигравате не бива! Много бие на очи вече. Малко по-голяма дискретност проявявайте, че най-големите лъжци да са ви спонсор не е много за хвалба.
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    То на тия цялата им фирмичка е един голем провал.
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Освен че стават чупливи, колите стават безлични. Каква е разликата между един голф, един сеат и една шкода - като изключим качеството на материалите вътре? Динамично и технически колите са едни и същи. Няма характер и опит за нещо интересно. Все едно мама меркел на всяка кола на изхода от завода и взима душицата...
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Когато Фолксваген поеме някоя марка, първо стават трошливи дръжките на вратите и ел. стъклата, после всичко останало.
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    Абе на вас плащат ли ви да рекламирате ВАГ?
fallback
Последни