fallback

Легендарните немски аутобани отиват в историята

Властите в Германия предложиха ограничения на скоростния режим

Германия е единствената страна в Европа, където на някои магистрали няма ограничения на максималната скорост. Така тези пътища се превърнаха в легенда, тъй като те продължават да привличат любителите на бързите и мощни автомобили. Това обаче е на път да се промени, съобщава агенция Reuters.

Според информациите, сред новите екологични мерки, които взимат властите в страната, е намаляване на скоростта по местните аутобани. Вече е създаден специален комитет, който да реализира въвеждането на тези мерки. Освен намаляване на максималната скорост на магистралите, той предлага още вдигане на акцизите на горивата и увеличаване на квотите за електромобили.

В документа, с който агенция Reuters разполага, засега се посочва ограничение от 130 км/ч. То заедно с останалите мерки - повишаване на акцизите на горивата, премахването на данъчните стимули за дизелови автомобили, както и увеличението на квотите за продажба на хибриди и електромобили, трябва да вляза в сила през 2023 г.

В Европа от 1 септември 2018 г. действа нов стандарт за проверка на вредните емисии (WLTP), който предвижда тестването на автомобилите за вреднии емисии да става в реални условия. Освен това, властите в ЕС взеха решение за рязко съкращение на CO2 от 2030 г. – с 35%, както и за постепенна забрана на дизеловите автомобили.

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    През 1989 г имах Трабант. Щяха да ги спират вредните емисии. Ще спрат старите дизели след като изживеят живота си. Може и да след 30 г :)
  • #7
    Volk_bez_Volkswagen ( преди 5 години )
    Ех, и Германия вече не е това, което беше.
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    В България ограничението на скоростта е само формалност.
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    Нищо силово няма, бе, майка. Тва е естествен подбор, еволюция. Тва са нормални процеси - всичко негодно и недъгаво си умира и толкоз.Прочети статията от 15.01.2019, озаглавена "Дори и с ток от въглища електромобилите са по-чисти"
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Bravo. Pulna ludost e bez.
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    И отново говорим за СИЛОВО НАЛАГАНЕ на електрическите кочини! Най-шумно врещящия за екология и срещу дизелите в германия е някой си г-н Ресч от германската еко организация Deutche Umwelthilfe Истинският проблем обаче е, че въпросният г-н Ресч и неговата замацана със зелено организация получават милиони от Тойота за лобиране за хибридите демонизирайки дизела.
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Масовите германци никой не ги пита дали искат или не искат. Политиците казват, а зелените в Германия са много силна партия с много поддръжници и ще бъде въведено 100%, колкото и да не се иска на повечето хора. Партийте са се договорили за това. С ограничение или без е все тая за автомобилостроителите, защото само 10% от аутобаните са без ограничение на скоростта. Според мен е грешка да се ограничава скоростта, но щом са решили ще страдаме. Те и винетки ще въвеждат, така, че още една тесла...
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    Ако успеят да въведат ограничения на скоростта от 130 км/ч по аутобаните в Германия (нещо което ми се струва много невероятно, понеже масовката германци са против), продажбите на Ауди и БМВ (особено на тези над 200 к.с.) в тази страна ще рухнат. Германците си купуват мощни коли понеже има къде да ги карат с 250 км/ч. Карането с превишена скорост там не е препоръчително ;)). Няма особен смисъл да си купиш 300 к.с. кола която да караш със 130 км/ч по магистрала.
fallback
Последни