fallback

Irmscher даде 186 к.с. на дизеловия Cruze

Тунинговият партньор на Chevrolet в Европа, Irmscher представи своя версия на Cruze на автомобилния салон AMI в Лайпциг.

Промените по автомобила са както външни, така и по двигателя и механиката. Колата е наречена Cruze Irmscher Edition и има нов заден спойлер, разположен на капака на багажника, нови лети джанти с размер 18 цола, гуми с размер 225/50 и алуминиеви допълнения по каросерията. Промените на Irmscher по двигателя са довели до повишаване на мощността с 36 к.с., а на максималния въртящ момент със 146Nm. Така при дизеловата турбоверсия с двулитров агрегат мощността вече е 186 к.с., а максималният въртящ момент е466 Nm, налични от 2300 об/мин. Според тунерите след тяхната намеса, дизеловата версия на Cruze ускорява от място до 100 км/час за 8.0 секунди. Промени има и по окачването, като автомобилът се е приближил до земята с 25 мм. Изпускателната система също е нова, с елипсовидни двойни накрайници на ауспуха. Chevrolet Cruze Irmscher Edition ще може да се поръчва в дилърските центрове на марката в Германия. 
Тагове:
fallback
  • #29
    Men ( преди 14 години )
    Послепис на послеписа: 2.0 е 190 коня с две турбини и ще се слага в инсигния от 2011та.
  • #28
    Анонимен ( преди 14 години )
    а бе щом за различили,че има два кръга на смазване,няма как да не видят,че турбините са две
  • #27
    RS1600 ( преди 14 години )
    Twin scroll се използва и при бензин и при дизел.Надявам се да различават турбокомпресор в сервиза на Хюндай. Все пак официална информация не съм видял.Между другото, използването на определени технологии не е самоцел. Важен е крайния резултат, без значение как е постигнат. Това, че някой двигател използва някаква технология, която друг няма или използва друга, не значи автоматично, че първия е по-добър от втория.Говоря по принцип. Искам да кажа, че спора ни е доста безсмислен.
  • #26
    X-X ( преди 14 години )
    Twin scroll се използва при бензинови двигатели,дори при най-скъпите http://***.worldcarfans.com/110040125448/2011-hyundai-sonata-20t-announced---twin-scroll-turbocharger Форд не ползват такава.Колкото до дизеливия 2.0 и 2.2 преди малко си изясних нещата.Обадих се в сервииза на Инд.Комерс и ми казаха,че има две отделни турбини,с два отделни кръга на мазане и двете са с променлива геометрия VGT,свързани последователно.Няма механичен компресор.По-ясно от това,здраве му кажи!
  • #25
    RS1600 ( преди 14 години )
    Е нали изяснихме, че това е стара статия и се говори са концепти. Пуснах ти линк към актуална такава от същия сайт. Пише си турбо с променлива геометрия, нищо не пише за последователно и 2 турбокомпресора.Има компресори с двоен кръг (twin scroll), допускам че може да е това, но туй не е два последователни.А на Хюндай им прати много поздрави и ги насърчи да отидат на обучение преди да продават или още повече ремонтират тоя двигател.Хайде със здраве, че достатъчно време отделихме на темата.
  • #24
    Анонимен ( преди 14 години )
    poslepis: :))1.9 190 konq e s dve turbini :)
  • #23
    Анонимен ( преди 14 години )
    tezi motori za koito govori6 dizelovite na SAAB i Opel sa proizvodstvo na FIAT :) s16tiq koito se slaga i na Lanzia 1.9 190konq i sq noviq 2.0 165 konq na bravo i 170 konq za aLfa
  • #22
    Анонимен ( преди 14 години )
    май нямаш опит и наблюдения.......
  • #21
    astrah ( преди 14 години )
    Карал съм и двете,добри коли са,но вярвай Инсинията превъзхожда.За дизайна всеки има право на лош вкус.
  • #20
    X-X ( преди 14 години )
    http://***.hyundai.com.au/Hyundai-Unveils-new-concept-car-HED-5-i-Mode-at-Geneva-International-Motor-Show/default.aspx поглени в този линк най-долу,съвсям ясно за показани два отделни копмпресора,за ниско и високо налягане.А ix35 в момента го има в София и то точно в най-мощния вариант.Но от вносителя ме убеждават,че е с турбо и механичен компресор.Не знам каква е истината,но е с двустепенно пъленене,категорично.В Германия се продава от март http://***.hyundai.de/pages/modelle/ix35/einstieg.htm
fallback
Последни