fallback

ABT R8 GTR + екип

В Женева представиха Audi R8 с тунинг от ABT.

Наред с многобройните зелени автомобили в Женева, стоят и такива, чийто достойнства нямат нищо общо екологията. Пример за това е ABT R8 GTR, който обаче предлага уникален вид, много сила, нестихваща емоция и жаден за бензин двигател. Всъщност потреблението на гориво и вредните емисии нямат никакво значение, когато говорим за автомобили като R8 GTR. При тях най-важни са: мощността, теглото, управлението, визията, звука и възможностите. В това отношение автомобилът на ABT е шедьовър, защото всяко едно от изброените горе неща е синоним на R8 GTR. Последната доработка на ABT по Audi R8 се отличава с наличието на много карбон, чрез който са свалени 100 кг от теглото на "обикновеното" возило. Наред с това са добавени нови 95 к.с., чрез които мощността достига 620 к.с. Така V10-двигателят с обем 5.2 литра изстрелва колата до 100 км/ч за 3.2 секунди, до 200 км/ч за 9.9 секунди и продължава да ускорява, докато стрелката покаже 325 км/ч. Налични са регулируемо спортно окачване, керамични спирачки, специални 18-инчови колела с ниско тегло, спортни седалки, ролбар, цялостен bodykit и много други. Към специалното оборудване са включени дори състезателен гащеризон, каска, ръкавици и обувки или пълен състезателен екип на ABT. ABT R8 GTR ще се произведе в къса серия от 25 екземпляра. Цената не се споменава.Всички снимки
Тагове:
fallback
  • #48
    JusT brutaL ( преди 14 години )
    Според мен е направено мн добро .. всичко наи добро за колата е вкарано в нея и на мен лично мн ми харесва
  • #47
    _)_ ( преди 14 години )
    Do: B-srazbirachi ste inache...Ama 100 konia ne bili razlika ti maiche na kola poveche ot 90 konia ne si se kachval a ? i vse pak podkrepiam GT-R
  • #46
    АЗ ( преди 14 години )
    ето една R8-ца която да си заслужава парите
  • #45
    САВАТА до Анонимен ( преди 14 години )
    Изложих се!хи-хих,дали защото бутнах"клавиатурата"?Да пробвам:като системата е одобрена и от T
  • #44
    САВАТА до Анонимен ( преди 14 години )
    Извинявай,натиснах предварително,етопродължението:като системата е одобрена и от T
  • #43
    САВАТА до Анонимен ( преди 14 години )
    Караш ме да затъвам в подробности отвремето на"Архимед"!(шегувам се).Това са. многобутални спирачни апарати с програмируема електроника - регулируемо по твърдост и височина "coilover" окачване Bilstein PSS10,свързана с спортна спирачна система Stoptech с 6-бутални спирачни апарати и 380 мм дискове отпред и 4-бутални апарати с 355 мм дискове отзад, като системата е одобрена и от T
  • #42
    САВАТА до Triforce ( преди 14 години )
    Мене всички снимки ми бяха интересни-на двигатела,отвътре,спойлера какво представлява,как изглежда отстрани и прочие,защото тука снимките са"груби"иотблизо,неможеш да се фокусираш.Мислех,че ще тш е интересно.Пък в статията нямаше данни колко"к.с."е бил стария двигател,цената на карбоновият кит и други"любопитства".Добре колега,както е казал:"Цицерон"на учениците си:-"Кратко,изчерпателно,с примери и с бързи достъпни аналитични писания,го вий предайте...,ако е възможно вам,мене,защото не е..
  • #41
    B-s ( преди 14 години )
    Да бе,то 100 коня разлика ли са?И разбрахме вече,че гтр-а е супер,муперултра автомобила.Аз пък нисан *** не искам.Ти утре и в статията за новата совалка ще пишеш за него.
  • #40
    Пешо ( преди 14 години )
    Харесва ми , а и без тва си харесвам Р8маците :)
  • #39
    GT-R ( преди 14 години )
    Eдинственото предимство на това Ауди ще е на драг! По завоите истинския GT-R го направи разногледо, нищо че е 100коня по-малко.Виж теста на Ауто мотор - и онова R8 беше с 10 цилиндъра и над 500коня..
fallback
Последни