При доработката на атмосферните двигатели, тунерите нямат голям избор за да постигнат по-висока мощност.
Променят електронното управление и (което е доста по-трудно) механиката на автомобила. Един добър пример за такава доработка е
Mercedes-Benz C 350 от
Lorinser.
След промяна на горивната камера и на електронното управление, отличният двигател на мерцедес е станал направо екстремен. Това е V6 с обем 3.5 литра, който в оригиналното си изпълнение предлага 272 к.с. След намесата на Lorinser, мощността е достигнала 305 к.с, а максималният въртящ момент 380 вместо оригиналните 350 Nm. Тунерите са направили интервала между отварянето на изпускателния клапан и затварянето на всмукателния клапан по-голям. В резултат се получава така нареченото „горещо” препокриване, което е дало името и на промените в горивната камера, направени от Lorinser.
Наред с това от тунинговата фирма са променили и окачването, което е приближило автомобила до пътя. Промени има и в ауспуховата система, която е с различен звук и различни накрайници, интегрирани в задната престилка, също променена от Lorinser. Добавен е и нов заден спойлер.