Преди няколко месеца тунерите от B&B Automobiltechnik показаха проект за купе версията на Audi R8, а сега са готови с тунинг пакет и за кабриото Audi R8 V10 Spyder. Проектът им е насочен главно върху оптимизирането на пътното поведение и извличането на по-голяма мощност от десетцилиндровия атмосферен агрегат. А резултатът е впечатляващ - доработения R8 V10 Spyder е по-бърз от най-силната серийна версия на модела - R8 GT Spyder. За да повишат мощността на двигателя специалистите от B&B Automobiltechnik са използвали всмукателна система от карбон, нова изпускателна система, създадена специално за проекта, като също така се препрограмирали електронното управление на агрегата. Резултатът е мощност от 628 к.с. и 600 Нм въртящ момент. Стандартно двигателят доставя 525 к.с. и 530 Нм (560 к.с. и 540 Нм при R8 GT Spyder) Освен това е поставено ново спортно окачване, което приближава колата до пътя с 20 мм отпред и с 25 мм отзад. Срещу допълнително заплащане може да бъде поставено и регулируемо такова. Предлага се също така доработка на трансмисията R-Tronic, сред която тя сменя предавките дори по-бързо от тази, която се поставя на модела R8 GT, твърдят тунерите. Благодарение на всички модификации, които предлагат B&B Automobiltechnik, доработеният Audi R8 V10 Spyder е способен да ускори от място до 100 км/час за само 3.5 секунди. Максималната скорост на движение пък достига 328 км/час. За справка Audi R8 GT Spyder се нуждае от 3.8 сек. и развива 317 км/час. Като допълнителни опции се предлагат карбон-керамична спирачна система и нови джанти с размер 19 и 20 инча.