fallback

Nissan пуска в Европа 370Z Black Edition

По повод 40 годишнината от появата на купето 240 Z, Nissan пусна специални серии от модела 370 Z за пазарите в САЩ и Япония. Сега подобен модел е създаден и за пазара в Европа.

На Стария континент Nissan ще предложи специалната серия на 370Z, наречена Black Edition. Автомобилът ще бъде с черен или тъмносив метален лак, който е устойчив на драскотини и може сам да изчисти по-леките от тях. Към външните особености на Nissan 370Z Black Edition можем да причислим и кованите джанти RAYS с размер 19 цола, които позволяват да се види червения спирачен механизъм. За принадлежност към специалната серия говори и монтираната отзад емблема. Интериора впечатлява с червен кожен салон, като червената тема се вижда и на волана и на централната конзола. Стандартно в оборудването влиза и сателитна навигация и висококачествена аудиосистема. При двигателят няма промени. Това е стандартния V6 с обем 3.7 литра и мощност 331 коня (243 kW). Движението се предава към задните колела от механична трансмисия с шест степени или от автомат със седем скорости. Продажбите на Nissan 370Z Black Edition в Европа ще започнат от април, като тази специална серия ще се предлага само във вариант купе. От фирмата планират да пуснат само 370 бройки от тази специална серия. 
Тагове:
fallback
  • #35
    grossm ( преди 15 години )
    абе бива каручката, ама порша-тата са си по-расови от където и да ги погледнеш ;)те в юнайтед стейтс са го казали мн, добре: poor man's porsche ;)
  • #34
    Бен ( преди 15 години )
    Широка, голяма и красива спортна кола само Panamera-та виждам ;D
  • #33
    Triforce ( преди 15 години )
    Грозно, малко и тясно. Така го виждам аз. Сложете ми ако искате 20 минуса, ама пак ще си остане грозно, малко и тясно (искам да отбележа, че красиво може да стане, ама по-голямо и по-широко няма как).
  • #32
    p ( преди 15 години )
  • #31
    p ( преди 15 години )
    нямам какво повече да добавя.
  • #30
    p ( преди 15 години )
    прав си, но не изцяло. качествата на една кола не се определят само от техническия know-how. питай който и да е собственик на мерцедес, бмв, порше и т.н. и ще ти обясни за какво става въпрос. когато правиш коли от 100 години няма как някой новак да достигне нивото и опита, които са градени с десетилетия. за това нисаните на пистата сдават багажа след няколко обиколки, докато порше с керамични спирачки ще ти върти цял ден и само ще спира за бензин. Иначе за ГТ-Р-а евала на нисан.
  • #29
    FlipSs ( преди 15 години )
    Аз ще кажа друго ! Това е статия за новия Нисан, а не за Порше. Ако някой чете само коментарите без статията ще си мисли че ревюто е за Порше...ама не е!!!Харесва ми колата...не съм карал нито Нито нисана нито Порше но ако имам достаъчно праи бих се порадвал и на двете, нищо че едната от тях била "лоша" за едни а другата "каруца" за други.
  • #28
    Д ( преди 15 години )
    Никой не спори, че Поршето е лоша кола. Аз винаги съм вярвал, че в инженерството възможността да направиш нещо революционно и технически иновативно е свързана с интелекта и добрия подход. Идеята ми е, че фактът, че Порше правят такива коли от 100 години не гарантира, че е изключена възможността друга група инженери с по-малко опит да направят нещо по-добро и потентно. Техническият know-how не се огранинчава до баджа на колата, а до това как успяваш да си го набавиш. Само вижте Хюндай напоследък.
  • #27
    p ( преди 15 години )
    И след всичко написано по темата, бих искал да кажа, че 370 въобще не е лоша кола, особено тоя SynchroRev 100% кърти. И като се сметне и супер ниската цена, за това което получаваш, направо си е супер оферта.И все пак, пожелавам на всеки да има удоволствието да се качи в Порше. Тогава ще разбере за какво става въпрос.Иначе ако един човек няма достатъчно кинти за п, 370 си е супер избор. Прави всичко почти толкова добре, колкото П, за мн. по-малко пари.
  • #26
    p ( преди 15 години )
    значи имаше карера и след това си купи 370? хахах. Карерата да не беше 1998 година? Или ти излизаше мн. скъпа поддръжката? Много малко хора, които са карали порше биха го заменили за 370. И по мое мнение тези които биха го направили, никога не са могли да си позволят порше на първо място(поне не толкова ново като нисанчето). Пък и явно не отбираш много много след като ми сравняваш GT кола с напълно спортен автомобил като 370. Поздрави и искрено се надявам някой ден да си позволиш хубавопорше
fallback
Последни