fallback

НОВАТА HONDA CR-V – СТИЛНА И СИЛНА

Първата генерация на Honda CR-V се появи преди десет години като реакция на големия пазарен успех на Toyota RAV-4. По този начин Honda се превърна в съосновател на един сегмент в автомобилния пазар, станал много популярен днес. Лекия SUV (или псевдо SUV) - автомобилите които имат вид, че са предназначени за по-труден терен, но всъщност се чувстват най-добре на асфалтови пътища.

Макар това да не са истински теренни автомобили, те притежават редица други привлекателни качества, а и колко хора днес реално се нуждаят от високопроходим автомобил? Сега в Париж ще бъде представено новото поколение на Honda CR-V. Политика на Honda e бързата смяна на моделите, затова третото поколение идва едва пет години след появата на сегашното. Първото впечатление е за много по-различен дизайн, за обемна кола с изключително добро решение на  пространството в купето, имащо равен под. Досегашния CR-V бе считан за доста ъгловат и с форма на „кутия". Дизайнерите на Хонда са си взели бележка и след „космическия" Civic сега предлагат CR-V с много по изящни форми. Това е определено доста по-стилен автомобил в сравнение с второто поколение. Профилът е динамичен, а любимият дизайнерски трик със снижаващата се назад рамка на страничните стъкла е приложен и тук, като прави автомобила да изглежда по-нисък и спортен. Това има и своя цена - намален е багажника, което може да се отчете като недостатък от по-практично настроените клиенти. Колата е със силно модернизиран интериор. Най-голямата промяна идва от възможността за плъзгане напред и назад на задните седалки. Ръчната спирачка отново се е върнала на пода (при сегашния модел беше изместена на кокпита). Таблото и волана видимо са инспирирани от новия Civic. Скоростомера е оразмерен освен в км и в мили, което говори за американски амбиции. Когато си зад волана на новата Honda CR-V усещаш и качествата й на пътя, където поведението й е безукорно. Новото е, че това поколение на CR-V има и по-добри възможности извън асфалта, като електронната система избира кога да разпределя движението и към задните колела. Системата 4х4 е тип  Dual Pump, с две радиални помпи и сега реагира доста по-бързо, като има възможност да пренесе към задните колела с 20% повече въртящ момент в сравнение със сегащния модел. Докато турбодизелът i-CTDi не е променен и отново предлага 103 kW и 340 Nm, съвсем нов е бензиновият агрегат с обем от 2.0 литра. Макар да има близка мощност до тази на сегашния бензинов мотор на Honda CR-V, (110 kW) и практически еднакъв максимален въртящ момент с него-190 Nm, двигателят е със съвсем нова конструкция. Той е близък до агрегата с обем от 1.8 литра, тип i-VTEC, използван от новия Civic, от който взима и системата за променливо отваряне на клапаните. Скоростната кутия на третото поколение на CR-V е шестстепенна механична или срещу доплащане петстепенна автоматична. Новата Honda CR-V има доста екстри - асистенти за паркиране от двете страни и с камера отзад, активен темпомат, адаптивни фарове, 6 въздушни възглавници, система за контрол на стабилността VSA и доста други.  
Тагове:
fallback
fallback
Последни