Серийната версия на новия MG 6 беше показана по време на автомобилния салон в Гуангджоу, Китай.
Този автомобил е първият изцяло нов модел на MG, след като британската марка беше продадена на китайската фирма Nanjing Automobile през 2005 година. Две години по-късно, Nanjing беше погълната от друга китайска фирма – SAIC. Досега и Nanjing Automobile и SAIC продаваха само модели създадени на базата на предишни модели на Rover, както и леко променена версия на роудстъра TF на MG.
Сега с появата на MG 6 може да се каже, че започва същинското начало под китайско управление на британската марка създадена през 1924 г. в Oxford. Според президентът на SAIC, Чен Хонг, това ще бъде първият член от ново семейство съвременни MG, включително и нов компактен автомобил на базата на Roewe 350 от SAIC.
Първоначално новият
MG 6 ще се продава само в Китай. От фирмата обаче казват, че колата е създадена в унисон с всички изисквания на ЕС и САЩ за безопасност и рано или късно ще се появи и на тези пазари. Дизайнът на автомобила е създаден в подразделението на SAIC във Великобритания и макар да запазва някои от характерните стилови особености на MG, това е нов и различен автомобил.
С дължина от 4653 мм, широчина от 1827 мм и височина от 1478 мм, този автомобил е малко по-широк и по-дълъг от Skoda Octavia, но в същото време е и по-нисък от чешкия автомобил. Колата ще бъде предлагана с два четирицилиндрови двигателя с обем 1.8 литра, атмосферен и турбо вариант, с алуминиев цилиндров блок, същите които се монтират и на
Roewe 550. От този модел MG 6 използва редица механични части. Турбодвигателят е с променливо време на отваряне на клапаните, мощност от 160 к.с. и максимален въртящ момент 214 Nm. По-слабият двигател е с мощност 133 к.с. и максимален въртящ момент 170 Nm.