
Новият „М” модел ще бъде създаден на базата на новото поколение BMW 1-series. Неговият дизайн ще бъде създаден за да привлича и въздейства главно върху по-младите и нови за моделите „М” купувачи. Цената ще започва от малко над 33 000 евро, като целта е да се конкурира бъдещото поколение на Audi S3.
В BMW разбират, че сегашните клиенти на „М” моделите гравитират към по-големите и луксозни автомобили като X5/X6 M. За да се компенсира това, сега ще бъде предложен по-евтин и по-малък модел, който обаче ще носи всички останали достойнства на „М” модел.
Сам шефът на отделение „М” на BMW, Кай Зеглер (Kay Segler) подкрепя новия проект и промяната в маркетинговата стратегия. Запитан дали дивизия „М” обмисля да създаде конкурент на R8, Mercedes SLS и Porsche 911 Turbo, той отговорил, че „подобен автомобил ще пасне чудесно на моделния ред на фирмата”, но все пак приоритет остава по-малкия модел.


0