fallback

Най-опасните пътища

Селските или градските шосета са по-опасни?

Проучване показа, че по-малките селски пътища са на първо място в черната автостатистика. Именно там загиват най-много хора. Цифрите сочат, че катастрофите с фатален край по градските пътища са точно 23% от всички подобни инциденти. Процента на загиналите по шосетата в селските райони обаче достига 56, въпреки по-малкият брой инциденти по тези места.Причините за това са не малко: Полицейското присъствие в селските райони е значително по-слабо. Самите пътища са в окаяно състояние, а шофьорите често карат с превишена скорост. Използването на предпазен колан пък е рядко срещано явление. Като причина за цифрите в статистиката се посочва и по-вехтия автопарк в тези райони. Не са малко и случаите на неправоспособни или пияни шофьори. Не на последно място е посочено и времето, което е необходимо на спасителните екипи, за да пристигнат на мястото на инцидента. Резултатите в тазгодишната статистика са почти аналогични с тези от изминалите няколко години. Това кара все повече държави да предприемат крупни мерки срещу черната автостатистика на тези райони.В САЩ например се изграждат специални надлези, предназначени за животните, които иначе преминават през пътното платно. В някои европейски държави пък текaт кампании за безопасност на движението и използването на предпазен колан.
Тагове:
fallback
  • #10
    LS ( преди 14 години )
    Така е, като всички селяни имат коли! И знаят пътя единствено- от село към града им! :D
  • #9
    BGRS ( преди 14 години )
    Не ми стана ясно, какво се разбира под "селски" и какво под "градски" път. Сигурно се има предвид от второкласен надолу и първокласен нагоре. Ако е така, за България едва ли е вярно, понеже тук почти нямаме магистрали. Първокласните ни пътища са прекалено натоварени. Един от най-опасните пътни участъци с много жертви е Русе-Велико Търново. Причината не е в прекалено голямото движение на леки автомобили, а в прекалено голямото движение на турски тирове. Има ли тир, има и катастрофа с жертви.
  • #8
    Иво ( преди 14 години )
    четох веднъж тука май,споменаваше се 4-то класен път :) хах това ще да е някоя козя пътека или просека в гората на село.Според евро стандартите вероятно А.М Тракия е 4-то класен път.Според мен един от най-опасните и с най-много жертви пътища е Пловдив-Асеновград.
  • #7
    Feuerwehrmann ( преди 14 години )
    Виж колко хора за загинали на този участък! Уловката на този участък е, че няма видимост, апък е позволено на някои места изпреварването. Дано скоро пуснат магистралата(поне да се избегне този участък) и тогава ще говорим : )
  • #6
    Анонимен ( преди 14 години )
    Съгласен съм с теб, да посочват източник. Дали снимка на български път а говорят май за американско или европейско проучване.
  • #5
    ( преди 14 години )
    Журналяги, това изследване за България ли е, за ЕС, за САЩ или за света. Кажете от къде го преписахте, жалки душици такива! Най-добре, вместо да пишете статии и да обърквате нещата, просто давайте по един линк за да четем в оригинал. И без това като ви чета простотиите често пускам търсене за да намеря оригинала и разбера истината...
  • #4
    ме ( преди 14 години )
    а, да, и на Подслон, като е ограничението 50 км, както във всяко друго населено място не значи, че завоя в селото може да се взима със 120, въпреки че пътят го позволява де
  • #3
    me ( преди 14 години )
    батка, кво му е опасното на пътя - прав е и в добро състояние, широк достатъчно, това че района е хълмист и хората не спазват маркировката и като видят път пред себе си изпреварват, без да мислят, че зад хълма също кара некой такъв джигит, не значи че е най опасен пътя
  • #2
    Feuerwehrmann ( преди 14 години )
    Най-опасния път е м/у Стара Загора и Нова Загора. Който е пътувал, знае за какво става въпрос.
  • #1
    Правописна грешка ( преди 14 години )
    Не текът, а текат.
fallback
Последни