fallback

VW JETTA С НОВИ МОТОРИ

Новините за потенциалните клиенти на VW Jetta са добри: точно една година след старта на новата генерация на модела компанията допълва гамата на моторите, а също и възможните варианти за избор на скоростна кутия.

При бензиновите мотори навлиза т.нар. TSI техника, т.е. двигателят с обем от само 1.4 литра и директно впръскване на горивото, който черпи силата си от двойно „нагнетяване" благодарение на компресор и турбо. Този мотор беше определен за "най-добър нов двигател на годината".Вече могат да се поръчват двата варианта на мощност, които този агрегат предлага - 140 или 170 к.с. С тях „спортната лимузина" (както наричат Голфа с багажник в PR текстовете на компанията) ускорява от 0 до 100 км/ч съответно за 9.3 и 8.3 секунди. Максималната скорост при двете нива на мотора са съответно 207 и 222 км/ч, а средният разход е 7.1 и 7.3 л/100 км. За сравнение, оставащият в гамата FSI мотор предлага 150 к.с. от 2.0 литра обем, ускорява за 9.2 сек., харчи 8.0 л, а максималната му скорост е 211 км/ч. Следователно тази машина може да бъде интересна само за фетишисти на тема „обем" или естествено за онези клиенти, които биха предпочели автоматична скоростна кутия. По-мощният вариант 170 к.с. TSI и 200 к.с. турбо FSI ще се предлагат опционално със скоростната кутия DSG, която има двоен съединител, докато по-слабият TSI ще се комбинира само с ръчно превключване, но и с Типтроник с шест степени. Третата новост в портфолиото на Jetta е познатият от други модели на VW 2.0 литров TDI мотор с 170 к.с. Данните тук са 8.6 сек. до 100 км/ч, 222 км/ч максимална скорост и 6.0 л/100 км среден разход. Филтърът за твърдите частици е сериен, а преносът на силата е поверен на ръчна шестстепенна скоростна кутия. Същевременно другите TDI варианти на Jetta, т.е. моторът с 140 к.с. и 1.9 TDI с 105 к.с. могат да се поръчат и с DSG. Нормален автоматик за дизелите на Jetta не се предлага, както и досега. Версия с шестцилиндров мотор също не се предлага, нито модел със задвижване на четирите колела. Цените (за Германия) са съответно 22550 евро за TSI 140 к.с., по-мощният вариант е с 1400 евро по-скъп, а новият топ-дизел струва от 26725 евро. Може би Ви интересува и това:VW GOLF 2007 - НОВИ МОТОРИ И НОВИ ДЕТАЙЛИ
Тагове:
fallback
fallback
Последни