fallback

Opel подготви и версия OPC за Insignia комби

Вече има доказателства, че новата „гореща” версия комби на Opel Insignia е готова.

Изданието Carscoop публикува снимки на новото комби на Opel Insignia OPC без каквато и да е маскировка. Първите впечатления са, че промените са освен в задната част и отпред. В предната част виждаме два вертикални отвора за въздух. Отзад в новата задна броня има нови накрайници на ауспуха. Снимките в профил показват, че се е появил малък спойлер на покрива. Виждат се и нови лети джанти. Също като при седана, комби версията Insignia OPC Sports Tourer ще има лети джанти с размер 19 цола и гуми с размер 245/40. Като екстра ще може да се поръчат и джанти с размер 20 цола и гуми 255/35. Като цяло механиката на комби версията няма да се различава от тази при седана  Insignia OPC. Система за предаване на движението към четирите колела, двигател V6 с обем 2.8 литра с две турбини предлагащ мощност 325 к.с. и максимален въртящ момент  400Nm. Скоростната кутия е механична с шест предавки. Както при седана, колата е с електронно управляем диференциал против приплъзване (eLSD), който може да преразпределя движението между индивидуалните колела. Окачването е по-спортно, спирачките са от Brembo с перфорирани дискове. Вероятно комби версията Insignia OPC Sports Tourer ще бъде по-тежка от седана, в този смисъл може да се очаква малко по-ниска динамика. Да напомним, че седанът Insignia OPC ускорява от място до 100 км/час за 6 секунди. Максималната скорост е ограничена електронно до 250 км/час.
Тагове:
fallback
  • #19
    real PFFF ( преди 15 години )
    Porasni!
  • #18
    pfff ( преди 15 години )
    golqma sym 6matka vinagi sym si bil typ i kuh ama sega se pokazah pred sveta... zavigdam na horata to se znae dori kola nqmam a pi6a komentari tuk ...
  • #17
    pfff ( преди 15 години )
    dali? kato te slu6am , mai si po -selski ot mnogo hora jivee6ti na selo, pone ne izlagai grad kato Burgas. Psevdo Grajdanin. A koi kakvo kara nikoi na moje da dokaje tuk:)A dali X5 e tvoe?ili samo si snimal s nego
  • #16
    kuku_bs do :pfff ( преди 15 години )
    6te ti kaja za6to nqma da si karam jigulata za6toto nqmam takawa jiveq v centyra na burgas i imam X5 4,4i pove4e nqma kakvo da govorim koi e ot selo ... kolata mi na den mi gori pove4e ot zaplata ti be novobranec..
  • #15
    EmoXide ( преди 15 години )
    Градски, не се излагай.Къде търсиш ти OPEL?Нали се сещаш, че е насочено към друг вид (бюджетно скромни) купувачи. Ако преди 15 години, имаше такъв модел от OPEL, щеше да е непродаваем. Висока цена и относително ниско качество.По онова време BMW и MBentz, бяха крале на пътя. Сега картинката е доста по-динамична, а всяка марка опитва да предлага от всичко на пазара, нали!?
  • #14
    pfff ( преди 15 години )
    aman ot genii kato teb.shto ne si gleda6 jigulata i ne spre6 da pi6e6 gluposti. A moje bi turboto e za po-golqma tqga pri niski oboroti? ili tova e dale4e ot teb? pffff
  • #13
    kuku_bs ( преди 15 години )
    ami kato gledam taq katafalka se sese6tam za drugi marki koito imat atmosferni dvigaeli s tazi mo6tnost a sa syzdaneni v sredata na 90-te godini govorq za E36 m3 koeto e s dvigatel 3.2i i e 321ks. i se iztrelva za 5.5 do 100km/h sy6to taka za mercedes C36 AMG s swoite 280ks. postiga6t 5.9s v sprinta 0-100 ... tova sa ne6a syzdadeni predi 15 godini sami precenete kolko e ravita tazi kola i dali si struva parite izob6to za 2.8 bi-turbo e napravo smqh i to golqm ...
  • #12
    MoTkO ( преди 15 години )
    аман с тия пикливи опели
  • #11
    EmoXide ( преди 15 години )
    Жалко, че марка с традиции, като OPEL, попада под ударите на световната икономическа криза. От марките на GM е единствената, която е на + но поради финансовите трудности на концерна, се налага да се раздели с нея.Който лапне OPEL ще се уреди доста добре! Още повече, като се имат предвид плановете им за, забележете, 20! нови модела.
  • #10
    EmoXide ( преди 15 години )
    Ако имаше как OPEL и Ford Europe да се кооперират, в разработка на среден клас автомобили, ще избият рибата. От около 15-тина години Ford надобряха в окчването и дори имат хубави силни нови дизели. OPEL пък от своя страна предлагат доста пъргави бензинови агрегати благодарение на отделението си ОPC. Непрестанно търсят своята дизайнерска идентичност и дори все още да не са я открили, стремежът им е много окуражаващ, че съвсем скоро ще направят неповторимо лице.Поздравления за амбициите им!
fallback
Последни