fallback

Това е новото поколение на Opel Astra

Това са най-добрите снимки на новата Astra публикувани досега. Колата ще има премиера през септември във Франкфурт.

Вижда се, че дизайна на новото поколение Astra е повлиян силно от този на Insignia. Колата ще се произвежда на платформата Delta на GM, която е в основата и на Chevrolet Volt и Chevrolet Cruze. Бъдещият Opel Astra ще се предлага с нови двигатели, включително бензиновите турбоагрегати с обем 1.4 и 1.6 литра. За разлика от  Golf, съперника от VW, който отново е с доста консервативен дизайн, новата Astra е с впечатляващ стил, който ще бъде главното й оръжие на пазара. Силуетът на колата е спортен и с изтеглени линии, фаровете са в стила на Insignia. Все още няма официални снимки от интериора на Opel Astra, но се знае, че дизайна на таблото е също в стила на Insignia. Четирите циферблата са разположени дълбоко пред водача. Централната конзола е с издигната задна част. В Европа Astra ще се предлага с голям набор от бензинови и дизелови двигатели. Освен базисния бензинов двигател с обем 1.4 литра и познатия от Insignia турбоагрегат с обем 1.6 литра и мощност 180 к.с., сред бензиновите двигатели с които ще се предлага Astra ще бъде и новия турбоагрегат с обем 1.4 литра, който ще има две различни версии на мощност, от 120 и 140 к.с. и максимален въртящ момент от 175 и 200 Nm. От General Motors твърдят, че двигателят 1.4 Turbo ще има по-нисък разход на гориво с 8% в сравнение с атмосферните двигатели с обем 1.6 и 1.8 литра, които ще замени. Турбодизеловите двигатели ще бъдат с обем 1.3, 1.7 и 2.0 литра. Както става традиция за Opel напоследък, ще има и версия ecoFLEX с ниски вредни емисии на CO2. Продажбите на новото поколение на  Astra ще започнат в Европа от тази есен, като първа на пазара ще се появи версията с пет врати, а след нея и спортния fastback с три врати, наречен GTC Coupe. През 2010 и 2011 г. към тях ще се присъединят и комби модел на Astra, седан с четири врати и купе-кабриолет със сгъваем твърд покрив.  
Тагове:
fallback
  • #37
    OPEL ( преди 15 години )
    Приликата с новия Меган е доста голяма.Определено и като форма,и отзад и в предницата и фаровете също.
  • #36
    S40 ( преди 15 години )
    Ти си ***,и не съм ти брато!
  • #35
    Бахура ( преди 15 години )
    СЪГЛАСЕН СЪМ НАПЪЛНО ЗА ГОЛФ 5 , ЛИЧЕН ОПИТ .
  • #34
    Гошо ( преди 15 години )
    *** си брато, поне не се излагай.
  • #33
    S40 ( преди 15 години )
    От двигателите ме притеснява само дизела 1.3.Намирисва ми,че е онзи дръгливия от Фиат,ужас!Няма по-голяма пръчка!Те добре,че разкара другия италиански дизел 1.9,щото не само не беше качествен,но и гореше като бензинов.По-добре са си с Исузу моторите.
  • #32
    S40 ( преди 15 години )
    Нека да минат 2-3 години,да остареят първите екземпляри,че да се проличи колко са качествени.И Голф 5 се скъсваха да го хвалят докато се продаваше.Ама сега какви неща "изплуват" ... три пъти е бил спиран заради,забележи,инженерни гафове,иначе казано недомислици...!!!А качеството на сглобката варирало от "средна хубост" до "отвратително",скърцащи интериори,незатегнати компоненти по двигателите... Така,че да почакаме малко за тази Астра,щото ме съмнява кризата да не си проличи тук и там...
  • #31
    st3fch0 ( преди 15 години )
    много добра кола браво
  • #30
    quiksilver ( преди 15 години )
    eto go: http://news.automedia.bg/read/6569.html
  • #29
    Triforce ( преди 15 години )
    Искам аз да видя интериора, другото е наред! :)
  • #28
    sdfsd ( преди 15 години )
    dobra ebgpetition.com/serdika/index.html
fallback
Последни