fallback

Audi разработва хибридна версия на А3

Вече се разработва хибриден модел на Audi A3, създаван на базата на програмата TwinDrive на групата VW.

Хибридната система за задвижване на A3 е съставена от дизелов двигател с обем 1.6 литра и мощност 105 к.с. и три електромотори, един от които с мощност 30 kW ще задвижва само предните колела, а още два със същата мощност, монтирани в задните колела ще задвижват всяко от тях.  Така новият автомобил е фактически с предаване на движението към четирите колела. Акумулаторът подсигуряващ електроенергия за електромоторите е литиево-йонен с мощност 12kWh и е разположен в пода на багажното отделение на колата. Спирачките са със система регенерираща кинетичната енергия в електрическа. Зареждането на акумулатора ще става чрез общата електрическа мрежа (системата plug-in). Колата ще може да изминава само на електроенергия около 50 км. с максимална скорост 120 км/час. Все още няма официални данни кога този модел на Audi A3 ще бъде на пазара, но очакванията са това да стане към 2012 г.
Тагове:
fallback
  • #10
    Котоошу ( преди 15 години )
    *** ША ТИ Е*БА ****КАТА.
  • #9
    316i ( преди 15 години )
    Хората от кога правят хибриди,... тези мухльовци сега откриват топлата вода.Смешна фирма....
  • #8
    316i ( преди 15 години )
    Те първо да пуснат този прословутия 1.6,че вече трета година аха аха да го пуснат.На VW и сие изобщо не вярвам.Погледнете нови-стар Голф,само един дизел,баси смешниците!Само те се излагат така.
  • #7
    316i ( преди 15 години )
    VW
  • #6
    до ghjghj ( преди 15 години )
    Това е най-безсрамната лъжа!Точно Мерцедеса гореше повече от хибрида!На луд ли се перавиш?!И като нямало смисъл от хибриди,защо и Мерцедес ще пуска такъв,а?Престани да лъжеш,бе ***!
  • #5
    325d ( преди 15 години )
    щайга си ти кутук недомаслен
  • #4
    the_DJ ( преди 15 години )
    Малко ме съмнява да комбинират 105к.с. двигател със 122к.с. електромотори
  • #3
    ghjghj ( преди 15 години )
    Ми за какво им е да правят? Самия Факт ,че Когато Лексус изкараха хибридната джипка RH400h и Мерцедес им предложи да тестват Лексуса с техния дизелов ML.И теста бе през 2006г. пресичайки цяла Америка с пробег от 5000км. Познайте икономичния хибрид се оказа доста по-лакум от дизелака на Мерцедес и то с 2 л. на всеки 100км. С което се сложи точка на спора кое е по-добре. Да имаш багажник и да си икономичен или да носиш 100кг. батерии , да нямаш багажник и да харчиш повече и по-скъпо гориво.
  • #2
    Emo ( преди 15 години )
    реклама...
  • #1
    2 ( преди 15 години )
    сети ли се щайгите да праят хибриди, нали нямаше да правят никога
fallback
Последни