fallback

Електромобил на базата на Citroen C1

Фирмата Electric Car Corporation представи първият британски четириместен електромобил.

Той ще бъде произвеждан серийно на базата на  Citroën C1. Автомобилът ще се нарича Citroen C1 ev’ie и ще може да изминава с едно зареждане около 100 км. Максималната му скорост е 96 км/час, което е предостатъчно за движение в града. Едно зареждане на автомобила трае между 6 и 7 часа. Използването на електромобили в Лондон ще става все по обичайно, след като кметът на града започна реализирането на проект за създаването на 25 хиляди станции за зареждане на електромобили. Този проект има и подкрепата на британското правителство. Макар базисният автомобил да се произвежда в чешкия град Колин, 50% от частите на електрическата му версия се произвеждат във Великобритания. Тази година фирмата Electric Car Company (ECC) иска да изработи пробна серия от 400 автомобила, а през следващата година да увеличи производството до към 4 000 броя. Реално производството ще зависи от търсенето и от степента на подкрепа оказвана от правителството за автомобили без вредни емисии. Шефът на ECC, Дейвид Мартел (David Martell), обещава качествена изработка и ефективни акумулатори, но за относително висока цена – 16 850 паунда (около 20 000 евро).
Тагове:
fallback
  • #14
    Даниел ( преди 2 години )
    Въглища 28%, газ 30%, АЕЦ 20% това са дяловете в енергийния микс на UK. Иначе - движим на ток, много сме фьешън и еко. Въглеродният отпечатък за производство на автомобила и батерията и утилизацията
  • #13
    Misho88 ( преди 13 години )
    Chefat na ECC,Deivid Martel/David Martell\,obechava kachestvena izrabotka i efektivni akumulatori,no za otnositelno visoka chena
  • #12
    Misho88 ( преди 15 години )
    Renault 14, която е почти 20 години по-стара е по-добра и по-напред за времето си от това Тико, наречено Пежо 107 и Ситроен С1.
  • #11
    Анонимен ( преди 15 години )
    Сред проблемите срещани при Пежо 107 (както и при Ситроен Ц1 и Тойота Айго) се нареждат течовете при валеж, които се срещат в автомобили от 4 до 2 годишна възраст. Също така доста собственици на един от трите автомобила се оплакват от повредени механизми за затваряне на багажното стъкло. Наблюдава се и задействане на въздушните възглавници при по-рязко спиране. Според чуждестранната преса Пежо 107, Сетроен Ц1 и Тойота Айго имат тенденция към нестабилност.
  • #10
    Анонимен ( преди 15 години )
    За тризнаците PEUGEOT 107 / CITROEN C1 / TOYOTA AYGO и аз съм чувал за проблеми със въздушните възглавници, както и за доста обръщания по таван.Карах Айго временно и ми беше доста тясна, а не съм висок - 1.83 съм.Багажникът ако може да се нарече така има доста нестандартен капак - отваря се само стъклото, обаче често се разваля а и на Айгото също едвам се затваряше - при дъжд имаше и вода в багажника, а колата беше само на 1 година.Ако имате възможност се насочете към по-голям автомобил.
  • #9
    Анонимен ( преди 15 години )
    Предлагам: Citroen C2 - по-практичен, с по-добър дизайн и няма да те мислят за гей като се качиш в нея.
  • #8
    91623 ( преди 15 години )
    BMW за 17хиляди на само 5 години!
  • #7
    Бруталото ( преди 15 години )
    Tи да предложиш нещо по-тънко? Опел - над 19 хил.Фолкс - над 19 хил.А? нещо по-евтинко да предложиш,разбирателю?
  • #6
    91623 ( преди 15 години )
    Доста превишена цена. А цената на нормалния С1 също е доста висока - за тази сапунерка ти искат 17-18 хиляди! Не, мерси!
  • #5
    Анонимен ( преди 15 години )
    Браво!!! Голям красавец е и цената е добра за електромобил.
fallback
Последни