fallback

ADAC публикува статистиката за надеждност 2009

Всяка година немският автомобилен клуб класира колите, според броя на откритите повреди.

Таблицата показва колко често се е налагало на автомобилите произведени между 2003 и 2008 години да престоят в сервиз. Числата показват броя на повредите на 1000 автомобила от един и същи тип и с еднаква година на производство. Статистиката е базирана на модели, произвеждани най-малко три години без принципни (съществени) промени и които са продадени най-малко в 10 хиляди екземпляра годишно на пазара в Германия. Ако продажбите на даден модел паднат за дадена година до под 7500 екземпляра, то съответната година не присъства в таблицата. Може да се ориентирате и по цвета - колкото по-зелено толкова по-надежден е автомобилът. В таблицата за най-малките ясно се вижда, че Audi A2 е най-надежден (най-често развалящите се са най-отгоре). Изненадващо (за някой) Fiat Panda е в първата тройка.При средния клас най-надежден е Mercedes C, докато най-зле се представя Mondeo.В останалите категории изненадващо (за някои) може би е първото място на Citroen при вановете. Вижда се, че Audi има три първи места, BMW - 2, Mercedes, VW и Citroen по 1. 
Тагове:
fallback
  • #45
    barca ( преди 16 години )
    lele male tuka zeha da mi sravniavat VW s KIA maleeee vie ne ste dobre........
  • #44
    Котоошу ( преди 16 години )
    Пенделман , ти гурци и лингурите румънски ли ша даваш за пример. Лайнярко.
  • #43
    до Badi ( преди 16 години )
    За френските нищо не пиша,щото не ме интерсуват,и не им гледам цените.Само четох,че Рено сваля за БГ цените с 28 %.Едва ли това е повече от който и да е немски автомобил.
  • #42
    до Badi ( преди 16 години )
    В момента високите нива на Корола са около 32 000 лв. за какво ми говориш?!Авенсиса започва от 38 000 лв.Дизеловия Голф започва от 42 000 лв.Сивик 1.4 е на 32 500 лв. в момента.Да не говорим за Kia Ceed/Hyundai i30 дизел,които като излязаха преди 2 години бяха по-добри от Голф 5,най-малкото заради качествения салон.Сега са под 30 000лв. с ESP и тракшън.Днес гледам колко гърци и румънци ги карат.Що не са си купили "по-евтините" немски?
  • #41
    петров ( преди 16 години )
    абе Badi ли си кав си.аре малко да спрем да кибичим по цел ден пред компа а? на всякаде ти чета смешните коментари, и фани се научи да пишеш на кирилица бе.
  • #40
    vankata ( преди 16 години )
    koito ima pari si kupuva nemska ma6ina, koito niama otiva na drugi, ne 4e sa lo6i drugite razbira se, stiga da sa novi
  • #39
    Badi ( преди 16 години )
    A ti pogledni cenite na qposnkite edna qposnka kola ot C segmenta s sredno nivo na obrudnvane minava 40 000lv s koito si kupuva6 evropeiska kola ot D segmenta peugeot 407, citoren C5, reno laguna, dori bazovi passat i opel signum spec za passat ima promocii daje za 40 i ne6to bona nqma da e bazov.
  • #38
    ert ( преди 16 години )
    Какво?!При Голф за по-малко получваш повече?!?По-добре им погледни цените преди да пишеш.
  • #37
    vankata ( преди 16 години )
    az sam na 16, tatko ima S klasa, ka4val sam se i na mnogo drugi hubavi koli, no az mislia 4e nemskia avtomobil e N1, dano niakoi den da si kupia takuv, i iaponskite ne sa lo6i- Lexus stava
  • #36
    Badi ( преди 16 години )
    Ne vqrno 4e qposnkite koli sa po eftini ama karai, v Qponiq i Amerika moje da sa no ne i tuk. Ne moje da sravnqvame cl500 i corola ina4e ako hvane6 edin i sa6t klas da kajem civic,corola i golf kantara moje bi teji malko pove4e kam nemskite za po malko polu4ava6 pove4e ;)
fallback
Последни