fallback

Maserati пуска и състезателен Gran Turismo

Maserati ще представи състезателна версия на купето GranTurismo – MC.

Това ще стане по време на дните на френската писта Пол Рикар (Paul Ricard), а автомобилът ще е предназначен за участие в сериите GT4 на FIA. Състезателната версия е произведена на базата на едноименната концепция, която от Maserati представиха миналата година на автомобилния салон в Париж. За разлика от стандартната версия на купето GranTurismo S, собственото тегло на Gran Turismo MC е доста по-ниско. Това става за сметка на използвани композитни материали за панелите на каросерията, табло от карбон, поликарбонатни стъкла Lexan и различни промени в интериора. Така теглото на състезателния автомобил е намалено до 1400 кг. Двигателят е осемцилиндров с обем 4.7 литра и е комбиниран с роботизираната скоростна кутия MC-Shift с шест предавки. Тя е способна да превключва от една на друга степен за 40 милисекунди. Макар в официалното съобщение на фирмата да не се споменава мощността на двигателя, експерти предполагат, че тя ще бъде като при концепцията – 450 к.с.  Наред с това състезателният Maserati GranTurismo е с рамка за безопасност в интериора, спортно окачване с карбонови амортисьори, мощен спирачен механизъм с диаметър на дисковете отпред 380 мм, а отзад 326 мм. Джантите са с размер 18 цола. Автомобилът ще се продава от октомври само на отбори участващи в надпреварата GT4, а цената е 135 000 евро.  
Тагове:
fallback
  • #8
    DeadFox ( преди 15 години )
    Колата е звяр, 2005г. имах удоволствието да карам стария модел в Белгия който е с 4,2 мотор и колата си беше супер, после карах и други машини но това е друга приказка.Готино е когато една легендарна марка като Мазерати възкръсне за нов живот.
  • #7
    Niko ( преди 15 години )
    az ne sam kazval che bordat e po goliam zaradi rebrata a tochno obratnoto che rebrata sa po kysi zashtoto e triabvalo da se poberat vatre v djantata zaradi golemia bord
  • #6
    Най-бързото А У Д И ( преди 15 години )
    BORDA E PO-GOLIAM ZA6TOTO DJDNTITE SA MNOGO PO 6IROKI, A NE ZARADI REBRATA
  • #5
    Niko ( преди 15 години )
    a i sega zabeliazah che zadnite djanti sa s dosta goliam bord, poradi koeto rebrata sa po kysi za da se poberat vytre v samata djanta, dokato pri prednite djanti rebrata sa vanshni i obhvashtat celia profil na djantata zatova sa po dylgi i ot tuk idva vpechatlenieto che zadnite djanti sa po malki
  • #4
    Niko ( преди 15 години )
    specifikata iziskva zadnite gumi da sa po visokoprofilni i ako slojat tezi gumi na djantite koito sa otpred edva li shte mogat da gi poberat v zadnite kalnici.. to i sega se vijda che niama mnogo svobodno miasto
  • #3
    ski_person ( преди 15 години )
    хаха, дълго се взирах, но е така! по-малки са... защо ли?
  • #2
    аз ( преди 15 години )
    колата е звяр, ама на мен ли ми се струва или задните джанти са по-малки от предните? странно
  • #1
    Niki ( преди 15 години )
    E tva e kolata :))))))))))
fallback
Последни