fallback

Hyundai ще представи нов хибрид в Сеул

Hyundai също се включва в сегмента на хибридните автомобили, като през идния месец на автомобилния салон в Сеул ще представи изцяло нова концепция.

Тя ще се нарича Blue-Will и ще има размерите на семеен автомобил, подобен на Toyota Prius и Honda Insight. Хибридната система е тип plug-in (зарежда се от електрическата мрежа за общо ползване). Хибридната система се състои от бензинов двигател с директно впръскване на горивото, обем 1.6 литра и мощност 134 к.с. и електродвигател. Акумулаторът захранващ електромотора е литиево-йонен, разположен заедно с резервоара под задната седалка.  Групата Hyundai ще бъде първият производител, който ще използва литиево-йонни батерии в серийни модели.  Това лято в Корея започва производството на  Kia Forte и на Hyundai Elantra LPG-Hybrid, като и двата автомобила ще бъдат с литиево-йонни акумулатори.  
Тагове:
fallback
  • #31
    maho ( преди 15 години )
    do is-f: хаха стига и ти бе =] чак такива базици не си прави.... тойота за хюндай, хаах
  • #30
    is-f ( преди 15 години )
    убеди ме продавам авенсиса и си купувам i30
  • #29
    ast ( преди 15 години )
    Като изключим лозунгите ти,пак не разбрах защо RAV4 се продава с 2.2/150 кс.?!? Стария Landcruiser пък имаше един абсурден 4 цилиндров 3.0 дизел 166 кс!Знам го защото два пъти съм карал такъв и знам как тресе при 3000 об. супер небалансиран,няма по нескопосан мотор.Да си говорим истината.А ти от обща култура поне трябваше да знаеш,че Хюндай не са правили дизели с Митсубиши,ама нейсе... И се поразрови малко в инфото от миналата година и да се убедиш,че Тойота КУПУВАТ от Исузу.
  • #28
    ast ( преди 15 години )
    Нищо против Тойота,но освен славата им на по-безпроблемни автомобили,друго нищо особено няма в тях.И като изключим противоречивите им хибриди,нищо иновотавино не излиза от тях.Това е истината.Не си купих Тойота защото не ми хареса,това е причината.А че си спестих няко лев ми беше добре дошло.
  • #27
    is-f ( преди 15 години )
    а доколкото "което е нова за хундай било старо за тойота", от още първото изречение на статията става ясно обратното, а именно че марката с трудното име те първа влиза в надпреварата с тойота и хонда, тоест тойота като са правили хибриди преди 12 години хюндай са правили телевизори и видеота. мерси.
  • #26
    is-f ( преди 15 години )
    не виждам защо трябва да се сравняват НЕСРАВНИМИ неща. TOYOTA са номер 1 по продажби, качество и надежност. ти чети, това че не са ти стигнали парите за тойота и дай ръси глупости, мен ми стигнаха за авенсис и съм адски доволен. Land Cruiser V8 - 4.5 V8 D-4D 286 к.с. 6 AUT - 650 Hm и 4х4 без коншнуренция, очаквам хюндай пред 2020 година да показат 3d модел на евентуален коншнурент на LC.
  • #25
    ast ( преди 15 години )
    Обясни ми защо RAV4 още се продава с 2.2/150 кс..?!?А това,че новия дизел на Авенсис е най-тихия е по мнение на аутобилд.А аз ти говория за статистика от есента на 2008 в италианското автосписания,където ги оценаваха не по слух,и нямаше нито един дизел на Тойота в десятката.
  • #24
    ast ( преди 15 години )
    А за Auris 1.4 тотално се излагаш.Трудно можеш да срвниш 1.6 с 235 Нм въртящ момент срещу 190 Нм на тойотата.А моята i30 не е 90 кс,а 115кс(155Нм).И не ми пиши разни празни приказки,направи като мен,отиди и сравни едното и другото.Проблема на тойота е,че нямат нищо подходящо между 1.4 90 кс,с отчайваща динамика,и супер стария 2.0 126 кс(още се предлага),който освен това е порядъчно скъп.
  • #23
    ast ( преди 15 години )
    Ако се интересуваше малко поне от новините щеше да знаеш,че Тойота и до мемента правят дизели с Исузу за леки коли.А вече само ще купуват от тях.А тези 2.0/184 кс. и 2.2/200 кс излизат през юни и ще заменят сегашните,пак си бил заспал.И двата са twin charge (с компресор и турбина).
  • #22
    Do ast ( преди 15 години )
    Ei,AST,спри с лъжите,Хюндай дизелът в момента 2.2CRDI е 155 коня,na Toyota дизелът 2.2 Д-4Д e 180 konski sili.!!! Какви ги меляш глупости,и прочети ,че 2.2 D-Cat na Toyota e най-чистият дизел в момента и най-модерният!!! Сега Хюндай нямат такъв мощен и модерен дизел от такава кубатура,просто,защото на Тойота дизелът е най-модерен.На всичкото отгоре Аурис 1.4D-4D 90к.с. е по-бърз от 1.6CRDI на Хюндай с90к.с. Та не разбрах Хюндай ли сега са най-добри при дизелите,а до вчера бяха с Митсубиши дизели
fallback
Последни