fallback

Втора употреба от Германия. Защо не?

Поскъпват ли колите втора употреба, заради въведената "премия рециклиране" в размер на 2500 евро в Германия?

Тагове:
fallback
  • #15
    Анонимен ( преди 15 години )
    Виж пич сменил съм почти всякакви модели коли. Обаче не обичам да се венчая за една кола ,както предпочитат някой хора. Аз карам 1-2 години една кола и ми омръзва и я сменям. Та ако взема всеки път да ръся маса пари за чисто нови коли направо не знам къде ще му излезе края. За това си купувам 2-3 годишна карам я 1-2 години и я продавам. И до този извод съм стигнал след доста коли, които съм сменил както и брат ми. Колите до 5-тата година нямат проблеми с оригиналните части ,ремонтите почват след 5-та-6-та година. Имай предвид ,че последното Ауди което си купих и още карам бе 2-годишно тъй като си вървеше с фактурата и сер. книжка видях ,че като ново е струвало 82000лв. аз го взех за 36000лв. само даваш 50лв. в БОШ да ти я тестнат и проверят, отнема около час да я проверят за удари ,еърбеци, борд.компютри за грешки навигации ,автоматика те си знаят хората дори компресията на всеки цилиндър поотделно ти замерват и ти дават бележка с кривата на всеки цилиндър. Та да не съм балък да дам 82000лв и след 2 години да я продам на половин цена? Аз ако купя нова кола все едно съм се венчал до живот за нея. Все още не съм съвсем остарял на 36 години съм и все още ми е кеф да карам актуални марки и за това .. Просто за това. И трябва да ти кажа ,че 90% от Българите правят като мен. А пропуснах да ти кажа ,че Автокъщите от където си вземам колите са Капитолия,Софавто и Автолукс и винаги после ми приемат колата и само доплащам разиката с новата. А иначе *** продавай кола 6-7 месеца .. Не се занимавам с гупости а и нямам време. Просто като пораснеш и ти ще почнеш да разсъждаваш така. И накрая само ще ти кажа една истина най-бедните си купуват нови коли а най-богатите втора ръка. Може да звучи смешно но статистиката в Европа доказа точно това. От ЕС Гърция е най-бедната (преди да влезем ние) но 87% от шофьорите там са си купили колите чисто нови, няма друга държава в ЕС дори да се доближи до такъв процент. Най-богатата страна в ЕС Англия е с най-малък процент нови коли едва 20% от шофьорите са си купили колата нова ,останалите си купуват и въртят коли 2-ра ръка.
  • #14
    badi ( преди 15 години )
    4akat balaci kato teb kato vijda6 4e cenata m/u nova i 2-3 godi6na e nezna4itelna si kupi nova kola, ili ti darji6 da si poredniq gaz s bmw,mercedes ili audi drugi marki koli ne te interesuvat.
  • #13
    Анонимен ( преди 15 години )
    Незнам ама в България цените са страшно високи! От една година съм заделил пари но уви цените не са мръднали от началото на годината въпреки ,че колите остаряха с по една година. Май нашите търговци ,които отдавна мрънкат ,че са на загуба ,всъщност търсят огромна печалба. Говора за колите след 2005г. и съм си набелязал и от трите марки БМВ,Мерцедес и Ауди. Но в момента дори има парадокс 2-3 годишните са с цени като чисто нови!! Естествено на чисто новите паднаха цените(може и да е заради кризата) и за това се доближиха до цените на втората ръка. А най-смешното е при S-класите . Щото S-класата е на пазара от 4 години но въпреки това най-евтината втора ръка почва от 100 хиляди на горе. А 2 годишна S-класа е поне с 10-20000 по-скъпа от чисто нова такава. Еми как според вас някой ще даде 140 000лв. за 3-годишна S-класа ,която като нова е 145000лв. същата със същите екстри и мотор. Само с тая разлика ,че ако на втората ръка нещо се развали плащаш десетки хиляди левове, щото се сещате кви са цените на частите а новата е с 2 години гаранция и с доста по-евтина за застраховка.
  • #12
    badi ( преди 15 години )
    Sigorno sa vzeli sredna cena na vsi4ki koli ne samo na tezi ot 99 qsno 4e tiq ot 2004 nagore 6te imat mn golqma tejest :) varhu srednata sotinost.
  • #11
    Анонимен ( преди 15 години )
    tva sa gluposti pulni pichove, ne se vruzvaite.kakvo znachi sredna cena? kak sa q smetnali?sigurno sa vzeli vis4ki A3 primerno, sabrali sa cenite i sa gi razdelili na broq na kolite. pulna bezmislica. ekstri, motor, kone vsi4ko igrae rolq kakvo se zabljujdavate. A3 1.9 TDI gi ima za po 2200 evro v germany, kakvi sa tiq 6000 evro sredna cena. pulni bezmislici
  • #10
    Анонимен ( преди 15 години )
    Нали уж цените бяха паднали? Ама аз като гледам те са скочили много нагоре. Кви са тия цени не мога да разбера. Пасата 12000лв. там. Ами разходите до тук,митници,граници,автовози,ДДС, ако е и акцизна то тоя модел ,който е от преди 12г. ще е на цена в България почти на цената ,която е имал като чисто нов!!! А тия цени при най-старата А4 и БМВ-тата са просто толкова завишени ,че ако внесеш такова нещо в България никога не можеш да го продадеш.
  • #9
    badi ( преди 15 години )
    Tva 4e si fen na bmw ne zna4i 4e tiq ko4ini struvat tolkova 8000eur za bmw 3ta seriq ot 99 basi mamata v nai skapata avtoka6ta nqma da izkat pove4e ot 12000lv ina4e realno i 9-10 ne struva.
  • #8
    шоФер ( преди 15 години )
    Автора на статията преди да седне да пише би било добре първо да се осведоми за някой детайли относно премията. Няма премия за 9-годишни автомобили. Премията се дава за автомобили над 10 години и с регистрация в Германия поне 1 година преди рециклирането. Така, че примера в статията е крайно неуместен. Въпреки това има много автомобили над 10 год. струващи доста повече от 2500 евро, но те явно не са джоба на българина, който гледа преди всичко де е евтинко, а другите показатели са на заден план.
  • #7
    badi ( преди 15 години )
    Ami za sajelnie da Balgariq ne q za4itat za evropa a za tretiq svqt v moment sam v period na smqna rabotno mqsto i trq da ti kaja 4e dori seriozni firmi s mejdunaroedn imidij si pravqt gavra s predlaganto zapla6tane za bg firmite nqma da govorq tam e qsno.
  • #6
    ......... ( преди 15 години )
    vij sq za BMW-tata sum suglasen
fallback
Последни