fallback

Mazda обнови и европейската версия на СХ-7

В Женева Mazda показва обновена европейската версия на кросоувъра CX-7.

Също както и представената малко по-рано американска версия, автомобилът е с променена предница с голяма петоъгълна решетка на радиатора и нов дизайн на предната броня. Най-голямата промяна обаче е появата на нов дизелов двигател при европейската версия на Mazda CX-7. Това е турбоагрегат с обем 2.2 литра, който вече  се монтира на Mazda6. Мощността му е 173 к.с., а максималният въртящ момент 400 Nm достъпни още от 2000 оборота. С този двигател обновената европейска Mazda CX-7  ускорява от 0 до 100 км/час за 11 секунди, а средният комбиниран разход на гориво е 7.5 литра на 100 км. Наред с това новият CX-7 се отличава от своя предшественик по модернизирания интериор с нова централна конзола. Нов е и волана (същия като при новото поколение на Mazda3), появил се е и нов LED дисплей в центъра отпред, където се изобразява информация от навигационната система или образ от камерата за наблюдаване пространството зад автомобила. Модернизираният автомобил е с преработена платформа и  амортисьори с по-дълъг ход. Нова е и системата за усилване на кормилната система, като при дизеловите версии тя вече ще бъде електрохидравлична вместо хидравлична. На европейските пазари обновената Mazda CX-7 ще се появи през лятото.  
Тагове:
fallback
  • #6
    behi ( преди 15 години )
    Пич заядлив:-) недей се изказва неподготвен :-) Тази мазда е в производство от 2007ма година. Но до мемента се предлага само с двигател 2.3 260 коня, бензин ;) Иначе есстествено, че не е впечатляваща, нали не е бмв :-) Просто е безмислено да пишеш под всяка статия, че колите различни от бмв, не стават, не впечатляват и други подобни :-) Айде, и много успехи в живота. Дано дочакаш да караш 316i Е36 с поне пет лепенки м3 ;)
  • #5
    Анонимен ( преди 15 години )
    Много се е усмихнала с тази решетка отпред
  • #4
    M3 ( преди 15 години )
    Ехааа,кога я пробвахте?Да нямате машина на времето?Пише,че излиза през лятото... И този дизел 2,2,за който пишат в статията не е с впечатлаваща мощност,дори за момента.Малко преиграхте с въодушевлението и суперлативите....
  • #3
    Анонимен ( преди 15 години )
    imah udovolstvieto da karam mazda cx-9 v usa.nqma nisto obshto s evropeiskite modeli kato izpalnenie-dizain i oka4vane.
  • #2
    kozaria ( преди 15 години )
    na test ia probvah i bih kazal zardadi konete e iaka, a tva s 150-170 konia dizel primerno 6e vleze v druga liga i ne znam dali niama da e minus na imidja na modela. no zapalva ni6a prav si
  • #1
    Анонимен ( преди 15 години )
    Имах удоволствието да карам тази Мазда. Страхотен автомобил. И като дизайн, и като мотор. Невероятна кола на доста прилична цена. Трябва и само един хубав турбодизел, защото на мен тези 260 коня са ми много например.
fallback
Последни