fallback

Възродената Lagonda блести в Женева

Възродената Lagonda е луксозен кросоувър с предаване на движението към четирите колела.

Автомобилът концепция, показва идеята на Aston Martin да върне на пазара 100 годишната марка Lagonda, като е ясно, че представения в Женева модел ще стигне до серийно производство.  Шефът на Aston, Улрих Без (Ulrich Bez), беше на премиерата на дългата пет метра Lagonda тази сутрин в комплекса Palexpo в Женева. Дизайнът на Lagonda e много различен от този на спортните Rapide или DB9. “Lagonda ще бъде самостоятелна марка със свои особености и характерни белези, със собствена идентичност, но ще отговаря на същите високи стандарти и изисквания за качество, както моделите на Aston Martin”, заяви Без. Според него идеята за възраждане на Lagonda стои пред Aston от 2000 г. Целта е да се завоюват нови пазари, които досега са били по-затворени за скъпи и луксозни спортни модели, каквито произвежда Aston Martin. „Искаме да продаваме автомобили в страни като Русия, Китай, в държавите от Латинска Америка и Близкия Изток, където пътната инфраструктура не е така развита както в Европа, но търсенето на качествени луксозни и ексклузивни автомобили расте”, казва Без. Концепцията показана в Женева е с двигателят V12 на Aston Martin. При серийната версия обаче, ще се появят и хибридни варианти, както и такива с дизелови двигатели. Според Без, моделите на Lagonda  ще имат по-голям пътен просвет и предаване на движението към четирите колела. Интересно е, че Lagonda използва голяма част от механиката на Mercedes GL. Получено е разрешение от Mercedes-Benz, Aston Martin да използва платформата на GL, а преговорите продължават за да се подсигури използването на платформи от Mercedes за всички бъдещи модели на Lagonda. 
Тагове:
fallback
  • #11
    Triforce ( преди 15 години )
    Не ми харесва... това, че са ползвали платформа от Мерцедес, иначе това нещо е СУПЕР!
  • #10
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ne mi haresva ama izob6to
  • #9
    fsdgsf ( преди 15 години )
    Отпред ми прилича на заоблен кайен с изтанени фарове от БМВ, а отзад наистина си е Бентли
  • #8
    Drug ( преди 15 години )
    Be, da im imam afro-amerikanskoto ime! Gruba, grozna, neikonomichna kola za parveniuta.
  • #7
    Бакалов ( преди 15 години )
    Задницата е по-скоро като старите Ролсове, само че стилизирана съвременно. Отпред е респектиращ като ЗиЛ, а отвътре е супер. Засега ми харесва, дано го видим и на живо някой ден, пък тогава да коментираме :)
  • #6
    IMC ( преди 15 години )
    Ами честно казано не ми харесва особено, очаквах нещо по-стилно от Lagonda. Но сигурно са си направили проучване и това се иска незнам.
  • #5
    MoTkO ( преди 15 години )
    izglejda mnogo agresivno ako go vidq na pytq opredeleno 6e me izpla6i :)
  • #4
    Анонимен ( преди 15 години )
    Да,не се пише Austin,а Aston!И да не се бъркаш с Austn,защото едната фирма няма нищо общо с другата освен,че и двете са английски марки.Всъщност Austin мисля,че дори вече не съществуват,но не съм сигурен.Те правят по малки и евтини автомобили.Докато Aston Martin са си скъпи автомобили в ограничена серия.
  • #3
    do 2 ( преди 15 години )
    austin martin? negramoten si?
  • #2
    Анонимен ( преди 15 години )
    zadnica na bentli,mn dobro ispalnenie, e vse pak e austin martin
fallback
Последни