fallback

Volkswagen представи новото Polo в Женева

Това е петата генерация на Volkswagen Polo. Първото впечатление е, че новото Polo е взело доста от стилистиката на възроденото Scirocco и разбира се от Golf VI.

Новото Polo беше показано в Женева. Колата е произведена на платформата използвана и при новия Seat Ibiza и новата Skoda FabiaЕдна от съществените промени е увеличения размер на компактния автомобил. Той е с 36 мм по-дълъг (3952 мм), и с 32 мм по-широк (1682 мм) от досегашния модел. Новото Polo е с нова предница, с ниска радиаторна решетка и по-тесен капак на двигателя. Новите размери на колата се отразяват най-вече на пространството в кабината. Макар новото Polo да е с 13 мм по-ниско в сравнение с досегашното, от VW твърдят, че пространството в купето е повече от това при досегашния модел. Обемът на багажника е 280 литра, а със свалени задни седалки достига 952 литра. Базисен ще бъде бензиновия двигател с три цилиндъра и обем 1.2 литра, с две версии на мощността – 58 или 68 к.с. Разходът на гориво и при двете версии е малко над 4 литра на 100 км. Вредните емисии са 128 г/км. На новото Polo ще се монтира и TDI дизелов двигател, тип common-rail с обем 1.6 литра, който също е в две версии на мощността – 73 и 87 к.с. Разбира се лидер по икономичност ще бъде версията  BlueMotion, който предлага скоростна кутия с по-дълго използване на трета, четвърта и пета скорост. При тази версия с двигател 1.6 TDI, средният разход на гориво е 3.6 литра на 100 км. Това обаче не е последната дума на Polo в областта на ефективността. Също в Женева, VW показва бъдещо eco-Polo, което ще има разход от 2.8 литра на 100 км. и ще го видим още през следващата година. Една година по-късно (през 2011 г.) ще видим и „горещата” версия GTI на Polo, което ще бъде с бензинов двигател 1.4 TSI с мощност 102 к.с. Серийното производство на новото Polo, версия с пет врати, започва през юли. Продажбите в Европа ще стартират от есента, като се очаква цената му да бъде с около 500 – 600 евро по-висока от тази на досегашното поколение. Версията с три врати ще се появи малко по-късно, като продажбите в Европа най-вероятно ще започнат от януари 2010 г. 
Тагове:
fallback
  • #4
    Wane ( преди 15 години )
    Съгласен съм с поста преди мен. Голяма част от потребителите не са отворени за нови идеи. VW са консервативни, но именно в тази ниша има търсене. Ясно е, че в сайтове като този, ще има много мнения тип "*** са, скучни са, да си сменят дизайна и т.н."... Мнозонството от тези мнения обаче са оставени от хора, които още нямат книжка => не са и клиенти на никоя марка и мисленето им вероятно ще се промени до момента, в който ще тръгнат да си купуват нова кола. Иначе и аз мисля, че колата е скучна и доста безлична (макар да има някакъв напредък). Никога не съм харесвал VW (с изключение на Т1 и 1300 серийте) и не бих карал VW.
  • #3
    Анонимен ( преди 15 години )
    Пешо, мислиш ли, че тия от Волфсбург са толко ***, та не могат да сменят дизайна като другите и чакат ти да ги подсетиш да звънят в Италия. Истината е много проста. Десетки години този консепвативен, безличен, (както искаш го наречи) дизайн води до най-големите продажби в неговия клас. Хората в Европа (вероятно и другаде) са консервативни. Те го купуват именно заради това, че им е познат. Фактите са си факти, Golf без смени в дизайна е номер едно по продажби. Polo също е сред най-продаваните малки автомобили. Защо им е да сменят радикално дизайна и да рискуват, когато тази тактика доказва, че е печеливша. Особено сега в условия на криза.
  • #2
    petar ( преди 15 години )
    не е лоша,но нищо авангардно...просто повтарят една и съща концепция,както при голф...всички други фирми-опел,рено,ситроен и др,направиха революционно промяна при техните модели...да вземат VW да звъннат до Италия да им врътнат някакъв по читав дизайн
  • #1
    MoTkO ( преди 15 години )
    porednata bezli4na kola prili4a na golf za deca vw ako prodaljavat da pravqt ednakvi avtomobili donikade nqma da stignat
fallback
Последни