fallback

Volkswagen представи новото Polo в Женева

Това е петата генерация на Volkswagen Polo. Първото впечатление е, че новото Polo е взело доста от стилистиката на възроденото Scirocco и разбира се от Golf VI.

Новото Polo беше показано в Женева. Колата е произведена на платформата използвана и при новия Seat Ibiza и новата Skoda FabiaЕдна от съществените промени е увеличения размер на компактния автомобил. Той е с 36 мм по-дълъг (3952 мм), и с 32 мм по-широк (1682 мм) от досегашния модел. Новото Polo е с нова предница, с ниска радиаторна решетка и по-тесен капак на двигателя. Новите размери на колата се отразяват най-вече на пространството в кабината. Макар новото Polo да е с 13 мм по-ниско в сравнение с досегашното, от VW твърдят, че пространството в купето е повече от това при досегашния модел. Обемът на багажника е 280 литра, а със свалени задни седалки достига 952 литра. Базисен ще бъде бензиновия двигател с три цилиндъра и обем 1.2 литра, с две версии на мощността – 58 или 68 к.с. Разходът на гориво и при двете версии е малко над 4 литра на 100 км. Вредните емисии са 128 г/км. На новото Polo ще се монтира и TDI дизелов двигател, тип common-rail с обем 1.6 литра, който също е в две версии на мощността – 73 и 87 к.с. Разбира се лидер по икономичност ще бъде версията  BlueMotion, който предлага скоростна кутия с по-дълго използване на трета, четвърта и пета скорост. При тази версия с двигател 1.6 TDI, средният разход на гориво е 3.6 литра на 100 км. Това обаче не е последната дума на Polo в областта на ефективността. Също в Женева, VW показва бъдещо eco-Polo, което ще има разход от 2.8 литра на 100 км. и ще го видим още през следващата година. Една година по-късно (през 2011 г.) ще видим и „горещата” версия GTI на Polo, което ще бъде с бензинов двигател 1.4 TSI с мощност 102 к.с. Серийното производство на новото Polo, версия с пет врати, започва през юли. Продажбите в Европа ще стартират от есента, като се очаква цената му да бъде с около 500 – 600 евро по-висока от тази на досегашното поколение. Версията с три врати ще се появи малко по-късно, като продажбите в Европа най-вероятно ще започнат от януари 2010 г. 
Тагове:
fallback
  • #14
    caruzu ( преди 15 години )
    Много тук пишат ,че дизайна бил консервативен, може и така да е,забележете обече ,че ако предницата е копирана почти на 90 % от новия Голф, то страничната линия и задницата със стоповете изглеждат много добре и цялостната визия е доста по хармонична от тази на Голф 6.Като цяло е радващо,че вече и малките коли имат дизайн с който да се тешкарееш.
  • #13
    M3 ( преди 15 години )
    "VW "здрава кола..." опаааа,някой се наака..!!!Ако обърнем класацията за качество в Германия от последните години (вкл. 2008) с главата на долу,може и VW да стигне върха!ЧЕТИ ПРЕДИ ДА СЕ ИЗЦЪКВАШ,бе ***!
  • #12
    Wane ( преди 15 години )
    Neadekvatno. Da vidq nqkoi ot horata, koito napisaha, 4e kolata e bezli4na, da spomenavat ne6to za ka4estvo? Govorihme samo za viziqta i imidjyt, ok? A ti koga se ka4va v tova Polo? A kakva kola kara6? Ei, mrazq neadekvatni, neobmisleni komentari!
  • #11
    Анонимен ( преди 15 години )
    Какъв Голф бе, BMW Compact и Audi A3 са сто класи отгоре!
  • #10
    on.on ( преди 15 години )
    2.8/100 ...,ама да не стане като предишните обещания за 3/100 с Лупо,които се оказаха поредния балон на VW?Хммм,ще видим! 500-600 евро повече от сегашното...! то и сегашното Поло никак не е евтино! И хайде най-после да го видим този 1.6 TDI,изникна ми на пъпа!От дсе години само приказки,баси... Иначе дизайна е като на Голф 5.1 (голф6) so-so ,но здницата е направо отвратителна!Не вярвам това да е окончателния вариант,гадост!
  • #9
    az ( преди 15 години )
    а тези от Италия фиат и разни други *** да хванат да звъннат до Германия та да се научат как се правят здрави кола а?? Не мислиш ли? За италиянските *** и трошки няма смисъл да се говори. Иначе VW си е супер здрава и готина кола. Вие карате някви голф3 от 93г. и се правите на разбирачи. Качете се в тва Поло да видите какво е
  • #8
    D-Devils ( преди 15 години )
    qko polo nqma ko da govorim
  • #7
    Triforce ( преди 15 години )
    То по-красиво от ГОЛФ 5. Новите ПОЛО-та по-хабави :) И кое му е безличното неразбрах? Да не очаквате предница на формула 1 и стопове на Порше? :)))
  • #6
    padar ( преди 15 години )
    "VW показва бъдещо eco-Polo, което ще има разход от 2.8 литра на 100 км."Хм...? Звучи доста добре, но да видим дали ще е така! Това нещо би сразило доста от хибридите!
  • #5
    Анонимен ( преди 15 години )
    Izglejda s pyti po-dobre ot predniq facelift, karah za okolo mesec 2008 model, no v interes na istinata beshe benzin i razhoda beshe ujasno visok za takava malka kola kato se ima predvis mnogo spokoino i plavno karane ot moq strana. Samo na men li mi e struva ili rybatite i grubovati formi se vryshtat na moda?
fallback
Последни