fallback

Dacia прави кросоувър за 11 000 евро

На автомобилния салон в Женева една от най-интересните премиери ще бъде първият кросоувър в историята на румънската Dacia.

Това ще бъде концепция, която ще стои в основата на бъдеща серийна версия, която ще се нарича  Duster. Дизайнът на Duster съвсем не говори за евтин автомобил. Напротив, видът му е доста екстравагантен, с изтеглени настрани тесни фарове. Задната част на каросерията също е оформена доста оригинално. Разположението на вратите е като при Mini Clubman, от ляво е само една, а от дясно са две. В официалното съобщение на Dacia се казва, че автомобилът е дълъг 4250 мм, широк 1640 мм и висок 1490 мм. Разстоянието между осите на Duster е 2800 мм. Концептуалният прототип представен в Женева ще бъде с дизеловия dCi с обем 1.5 литра и мощност 105 к.с. и максимален въртящ момент 240 Nm. По данни на фирмата, с него Duster ще ускорява от място до 100 км/час за 9.6 секунди, а средният разход на гориво ще бъде 5.2 литра на 100 км. Все още от фирмата не дават срокове в които тази концепция ще се произвежда серийно. По-рано през миналата година обаче, шефът на Dacia, Франсуа Фурмон, официално съобщи, че фирмата ще пусне нов модел кросоувър на европейските пазари през тази или през следващата година. Предварителните данни са, че този автомобил ще има цена започваща от 11 000 евро.  
Тагове:
fallback
  • #10
    \ ( преди 15 години )
    Ако не друго кросоувъра изглежда доста екстравагантно а за цена от 11к евро според мен ще се харчи като топъл хляб. На доста хора им се кара нещо по-голямо, ОК може да си купиш някой 100 годишен ML за 30 бона и после да банкрутираш от ремонти по него, но по практичното е да вземеш една нова дачия, която не само ще струва по-малко от ML-a ами и ще харчи по-малко от него, че и в първите няколко години няма да плащаш ремонти. И аз съм фен на немските коли, но пред един 10-годишен баварец и тая сладурана на горната снимка... баварецо няма шанс, колкото и да уважавам марката.
  • #9
    -- ( преди 15 години )
    Бих казал, че към днешна дата Дачия не си заслужава парите. Аз лично предпочитам кола на 3-4 години от същия клас (за същите пари), но от по-добра марка. Дали Дачия ще стигне Шкода?! Аз се съмнявам, но бъдещето ще покаже. Колкото до нас, ясно е - ние мотопед няма да направим, да не говорим за нещо като Дачия.
  • #8
    Анонимен ( преди 15 години )
    По-добре 10 годишна немска кола,отколкото чисто нова дачия !
  • #7
    Анонимен ( преди 15 години )
    Трифорс до 2-3 години дачия ще правят доста скопостни коли,не ги мисли румънците хората са ни минали отдавна пък ние ще си чоплим семките и ще си викаме колко сме велики и колко мноооогоо знаем!Повярвай ми не съм фен на дачия,карам ауди но съм реално мислещ и прагматичен човек!
  • #6
    Анонимен ( преди 15 години )
    TriKuraVGaza, ne se obajdaj selqnino prost
  • #5
    Triforce ( преди 15 години )
    Да, ама 10 годишното БМВ не тропа, не лопа, не скърца. Пък новата Дачия скърца още като и направиш 10 хиляди километра. А пък вие къде намесихте Шкода и Фолксваген? Супърба е по-добър от Пасат-а и то не благодарение на Фолксваген, а само на финансирането им. Чехите са много добри машиностроители, не са като французите :)))))
  • #4
    Анонимен ( преди 15 години )
    Напълно съм съгласен с номер 3. Ама то пък е по-яко с Бе-Ем-Ве 91-2 година купе големи бигачки еиии! хаха
  • #3
    Анонимен ( преди 15 години )
    Dacia я чака това, което стана с Skoda - след като стана част от VW. Сега и Dacia като част от Renault ще започне да прави чудесни и не скъпи масови модели. Това е пътя, а тук разбирачите нека мечтаят за BMW 3 от 1995
  • #2
    Анонимен ( преди 15 години )
    еми нека да го направят...защо не? Рено им влиаят достатъчно силно така, че ако го направят този модел по-скоро според мен ще е като концепция за бъдещ модел на Рено...да видят как върви ... харесва ли се и т.н. след което да го доработят малко и да го пуснат със своята емблема да 2 пъти повече пари :]
  • #1
    бай Колъо Ръждата ( преди 15 години )
    Нека плюенето срещу Дачия започне сега. Великите разбирачи са на ход.
fallback
Последни