fallback

Нова стратегия за новата Fiesta

Ford Motor Co. организира новаторски тест драйв на Fiesta.

Компанията е предприела новаторски подход при промотирането на Fiesta в САЩ. Сто избрани щастливци, регистрирали се на сайта на компанията ще получат автомобила за дългосрочен тест драйв, който стартира през април. Целта е "изпитателите" да имат достатъчно време, за да оценят качествата на колата, след което задължително трябва да оставят изчерпателен коментар в популярни интернет сайтове. Този доказано сполучлив рекламен подход е предвиден за северноамериканският пазар, където новата Fiesta ще се предлага от следващата година.Ford Fiesta не е типичната американска кола и на янките ще им е нужно време, за да оценят предимствата на компактните коли на Ford, споделиха от компанията. В същото време стагнацията на автомобилният пазар и скъпите горива, карат все повече хора да се ориентират към икономични и по-достъпни возила. Поради тези причини, Ford Motor Co. канят още 100 000 души за еднократен тест драйв на колата. Тест драйв автомобилите ще бъдат Ford Fiesta хечбек с пет врати, произведени в Германия. Компактните коли ще се оборудват с 1.6 литров мотор, доставящ 120 к.с.Новата Fiesta ще се насочи към клиентите на възраст между 18 и 30 години. От 2010 година, компактната кола ще се произвежда в Германия, Испания, Мексико, Тайланд и Китай.
Тагове:
fallback
  • #19
    Бакалов ( преди 15 години )
    Да се разберем - имах ескорт '82 едно лято и си беше здрав, те май старите ескорти са най-здравите фордове. Марката определено е подценена и това е добре - сестрата иска фиеста с фейслифта и готиния интериор - те са под 3 бона, което е супер. Фокусника ме кефи, не ме разбирай погрешно! Само че мотора (1.6) е шумен, а интериора е с много евтини пласмаси по таблото и също евтина тапицерия и врати. Здравината си му е ок обаче,и цената му е добра, за дизайна няма смисъл да говорим. Бих си го взел! Колкото до ФВ - мит е, че е толкова здрав - и той се чупи (имал съм Джета и 2 служебни пасатора и знам), ама като цяло бива. Новия им дизайн е отврат, с изключение на Туран и Пасат.
  • #18
    Анонимен ( преди 15 години )
    За какво говорим, сложи това което показаха за ново поло до тази фиеста, все едно са от различни епохи.VW вече пестят и от дизйн ,отпред голф от зад нещо между ибиза 98-01 и последната.Много са зле VW щом техни марки ги надминаха по качество,като шкода и сеат по дизйн.Да не пропусна да спомена и кошницата гоуф 4 ПЕРНИШКИ,за който се дават луди пари на старо.Единствения сполучлив гоув е 2-ката, и то само по отношение на надежност(там е ненадминат).
  • #17
    Анонимен ( преди 15 години )
    Никой да не се обижда но ако Форд са зле то какво да кажем за отвратителния дизайн на VW който те кара да повръщаш? Аудита малко по-добре са, а BMW с още по-добър. Ако ще е немско Ауди или BMW, а може и Мерцедес, но за бюджете и Форд е добре, само да не е прехваленото *** VW.
  • #16
    Анонимен ( преди 15 години )
    Бакалов стария Фокус е един от най-качествените и сполучливи автомобили на Форд.Ако не вярваш се порови в мрежета ,в Англия е най-добрата кола за покупка на старо.В Русия има завод само за тяхния пазар, който несмогваше да изпълни поръчките.Стария модел беше и най-продавана кола в Русия известно време.Фиеста 2002-2008 и Фюжън са в челото по надежност на TUV тази година, а Форд се представя добре и в 100 000 км. тест на Авто Билд.Това ,че няма хубав Форд е българска простотия ,както и за неразрушимите VW.Сменил съм 4 Форда и не мога да се оплача от никой.Не мога да кажа ,че съм фен на марката ,тъй като съм имал и 5-6 други автомобила.Първият ми Форд беше ескорт 85-та и го продадох 2000 година след 6 гоини из българските пътища беше влизал един път в сервиз.Вярно е , че дизйна им е малко специфичен и не се харесва на всеки,имат си косури, но не са лоши автомобили и мисля ,че са над средното ниво.Това,че доста хора подценяват марката държи цените и на старо достъпни.
  • #15
    Анонимен ( преди 15 години )
    Истината е, че дизайнът на Форд беше върха през 1995-2001: Форд Ескорт последното поколение, Фиеста, Мондео и естествено Фокус
  • #14
    Анонимен ( преди 15 години )
    Да живее RENAULT8 GORDINI няма автомобил от тия новите който да не изял.
  • #13
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ами да, фактически според мен сега единствения хубав Форд е новия Фокус. а през 90-те ми харесваха по-заоблените форми на Фордовете.Иначе си мечтая за BMW Compact E46 ама ме е страх, че ще е с издухан мотор.
  • #12
    Renault fan ( преди 15 години )
    Само Рено Меган 1.4е
  • #11
    Анонимен ( преди 15 години )
    ХУБАВ ФОРД И ЛОШ МЕРЕЦЕДЕС НЯМАХУБАВИЯ ФОД Е ПРОДАДЕНИЯ,ТОЕСТ ТОЗИ ОТ КОЙТО СИ СЕ ОТЪРВАЛ
  • #10
    Бакалов ( преди 15 години )
    Последната не съм я виждал, ама предния модел го видях в един сервиз на Мото-Пфое и вътре е отвратителен! Иначе си прав за старата Фиеста - карал съм 2 000 км и си е чудесна количка, собственичката и беше много доволна от нея. А и за 2,5-3 бона такъв интериор няма никъде като тези след 96 мисля бяха. Предния фокус беше некачествен,ама е готин и евтин. Сегашния обаче е добър ми се струва.
fallback
Последни