fallback

Поредният най-бърз автомобил в света – Maxximus G-Force

През последните години се появиха доста автомобили претендиращи да са номер едно по скорост на света.

Това не е учудващо, защото в глобализиращия се свят все повече малки фирми получават достъп до уникални и върхови технологии. Сега финансисът Дейвид Мак Меън (David McMahan) и пилотът Марлон Кърби (Marlon Kirby), ни представят нещо създадено на базата на SSC Ultima GT-R, носител на цяла серия рекорди (официални и неофициални). Това е моделът Maxximus G-Force. При него двигателят от Chevrolet на Ultima GT-R, V8 6.6 литра е бил заменен от друг агрегат на Chevrolet, но с обем 7.0 литра и две турбини. В резултат се е получила чудовищната мощност от 1600 к.с., която се предлага на един автомобил с тегло от 1225 кг. Не е за учудване, че ускорението от място до 100 км/час се постига за 2.1 (!) секунди, а колата е набрала 160 км/час след 4.5 секунди. Благодарение на спирачната система AP Racing упражнението 0-100 км/час – 0 км/час се изпълнява за 8.8 секунди. Парадоксално е, но е факт и това, че бензинът в резервоара на този супер спортен автомобил ще свърши при подобно каране само след....9 минути.  
Тагове:
fallback
  • #12
    Анонимен ( преди 15 години )
    ако имам парите ще си я купя и ще я продам.........Бензинът при много бързо каране свършва за 9 минути.............голямо удоволствие
  • #11
    NANI ( преди 15 години )
    Ами и аз не мога да разбера и не аз започнах това сравнение и никой не казва,че това,което са направили не е достойно за възхищение!Казах само,че не ми харесва на външен вид и,че всеки(с познания в тази област и повечко кинти)може да направи нещо подобно,то си е написано в статията,ама нали някои хора искат да изпъкнат като свински ***.........Аз просто си изказах мнението
  • #10
    IMC ( преди 15 години )
    Не мога да разбера защосравнявате кола произведена от един от най-големите автомобилни концерни с разработка на малък производител. Това което са направили тези хора е феноменално това е кола построена в някои малък гараж която може да хвърли прах в очите на всяка мулти-милионна разработка. И последно тази кола е за ценители и ентусиасти а не за дупета с дебели портфейли.
  • #9
    Stefan ( преди 15 години )
    Ами NANI не си прав за по-голямата сигурност на Veyron-а!! Rollcage-а (а както виждаш този е доста дебел!) ти дава много по-голяма сигурност отколкото която и да е била друга ламарина!!
  • #8
    Анонимен ( преди 15 години )
    Lichi si, che si tup.
  • #7
    NANI ( преди 15 години )
    Кой говори за Бугати Вейрон бе *** маринкин?Много ясно,че ще се мъчат с години да го направят,защото това е кола,която ще трябва да оправдае името си,а именно-Бугати и грешките са недупостими,всичко трябва да е изпипано,това не е някоя кошница като тая горе на снимката,зглобена в гараж и взет назаем,мотор от Шевролет с по-големи турбини!Ти кво искаш да ти зглобят кола с напълно ново шаси и W16 мотор за 1-2 месеца ли?Все пак евала на тея ,които са създали тази кола тук,но едва ли ще бъде толкова надеждна,колко Вейрон и недай си боже при еедно ПТП,коя кола според теб ще защити пътниците си по-добре?Вейрон разработван с години,или черупка направена за една примерно?И да аз съм българин-проблем ли имаш с това?Ти къкъв си?Германец?Японец?Намери си друг начин да се правиш на *** и да изпъкваш с ум,а не да обиждаш!
  • #6
    MclarenF1/627 ( преди 15 години )
    Поредната брутална британска спортна резачка!Винаги съм харесвал оригинала ,но тази доработка наистина е много брутална.А това че не е луксозна едва ли ще попречи на хората които искат да я притежават все пак това е спортен автомобил и не трябва да се заблуждаваме, че при тази мощност управлението няма да е на ниво.Дано един ден поне да имам възможност да я видя на драг-рейс на Санта под сигурно ще върви добре.
  • #5
    Анонимен ( преди 15 години )
    За Бугатито аз не го харесвам, НО колата има всички екстри и вдига над 400 , тая като гледам е оглозгана и няма нищичко и не може да се ползва като всекидневна кола , просто поведното леко купе и мощен двигател. Така че тия милиони са похарчени за Бугатито хем да е бързо хем да е подобно на всекидневен автомобил.
  • #4
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ti kakvo iskash da napravyat be lyolyo?! Vunshnia vid na kolata e suobrazen s funktziite i, a imenno da bude burza. Prav si, che vseki moje, no ne vseki go pravi,zashtoto ot tova pari ne se pravyat. Vsichki znaem za dramata na VW i tyahnoto Bugatti. Muchiha se sumata i godini da zadurjat kolata na putya. Zashtoto purvo napraviha dizain, a sled tova se chudiha kak da ukrotyat 1001 konya v nego... greshna kontzeptzia. Mojem samo da svalyame shapki na entusiasti, kato tezi ot statiata, koito pravyat takiva super koli s malko pari i mnogo merak. Te zaslujavat mnogo poveche uvajenie ot Bugatti Veyron i 100-itzite milioni vlojeni v nego. Ne me razbiraite pogreshno. Za men Bugatti Veyron e super avtomobil. Vuprosa e kak i na kakva tzena e napraven. Ima malki firmichki, za koito da napravyat kola s maximalna skorost 400km/h e "detska igra", a drugi s mnogo milioni zad gurba si se muchat. Komentari ot roda na tezi na "Nani" sa meko kazano smeshni. Tipichnia komentar za srednostatisticheskia bulgarin - "Vseki moje da go napravi tova! kakvo mu e interesnoto?" Nani, zapretni rukavi i napravi pone edna "Lada" za nasheto pistovo, posle komentirai
  • #3
    emoxide ( преди 15 години )
    Това за мен е абсолютно безмислена суперскъпа разработка. При това тук получаваме някакъв по-скоро драг автомобил, отколкото нещо годно за движение извън скоростна 400м отсечка. Така или иначе, не може и да се говори за сериен автомобил, като се има предвид, че е базиран на Ultimate Aero SSC, което само по себе си е доста бутиково чудовище.
fallback
Последни