fallback

Vulca S или 335 км/час

Малката италианска фирма за производство на автомобили Faralli & Mazzanti представи новия си модел на спортно купе, който ще бъде произведен в лимитирана серия.

Купето наречено Vulca S, ще може да постигне скорост от над 335 км/час. Фирмата е малка, но има доста добри традиции. Faralli & Mazzanti са основани преди 40 години. С производството на ексклузивни спортни автомобили обаче, се занимава отскоро. През 2006 г. F & M представиха екстравагантен спортен автомобил наречен Antas. На древния език на етруските името означава орел. В края на миналата година от фирмата подготвиха нов модел, купе 2+2 наречено Vulca S. И това име е свързано с историята на етруските. Vulca е част от името на античния скулптор Vulca Di Veia. Новият модел не е така екстравагантен както беше Antas. Дизайнът е по-близък до италианските традиции за изработка на каросерии за спортни автомобили, но все пак като цяло му липсва изтънчената елегантност на моделите на Maserati или Ferrari. Конструкцията на автомобила е изцяло от алуминий. Размерите на автомобила, който се произвежда ръчно, са: дължина 4. 831, широчина 2. 000 и височина 1. 350 м. Разстоянието между осите е 2.781 м. Интериорът на Vulca S остава екстравагантен. При спортните купета не е често срещано, всички показатели и инструменти да са по средата на предния панел. Интериорът също така е изработен ръчно от изключително луксозни и висококачествени материали. Двигателят на Vulca S е от BMW M6. Това е познат V 10, но обемът му е увеличен от стандартните пет литра на 5.8 литра. Максималната му мощност достига 463 kW (630 коня) при 7 500 об/мин. Максималният въртящ момент на двигателя е 630 Nm при 5 500 об/мин. Vulca S на Faralli & Mazzanti има максимална скорост 335 км/час и ускорява от място до 100 км/час за 3.9 секунди. Официалната премиера на този модел ще бъде на 6 март, когато ще се проведе така нареченото автомобилно Luxury Show в италианския град Виченца. Засега плановете на фирмата са да произведе купето Vulca S само в 10 броя. Цената му е определена на около 380 000 евро. 
Тагове:
fallback
  • #17
    golf 2 ( преди 15 години )
    Абе вие изобщо стопляте ли че тук се късае за бутиков автомобил. Пичовете изработват изцяло ръчно тези коли като всички екстри и промени в интериора могат да бъдат променени според вкуса на клиента. Неудобството е че изработката отнема месеци. Автомобила не е задължително да е снабден с баварския мотор а това е един вариант. Та това произведение на изкуството няма нищо общо с ширпотребите на немците и просто не бива да се прави сравнение. Иначе тук като ви чете мненията малко по грамотен човек би си казал че още сте си с мисленето на притежателите на коли като тази от подписа ми, така че ае да си имаме уважението.
  • #16
    golf 2 ( преди 15 години )
    Абе вие изобщо стопляте ли че тук се късае за бутиков автомобил. Пичовете изработват изцяло ръчно тези коли като всички екстри и промени в интериора могат да бъдат променени според вкуса на клиента. Неудобството е че изработката отнема месеци. Автомобила не е задължително да е снабден с баварския мотор а това е един вариант. Та това произведение на изкуството няма нищо общо с ширпотребите на немците и просто не бива да се прави сравнение. Иначе тук като ви чете мненията малко по грамотен човек би си казал че още сте си с мисленето на притежателите на коли като тази от подписа ми, така че ае да си имаме уважението.
  • #15
    golf 2 ( преди 15 години )
    Абе вие изобщо стопляте ли че тук се късае за бутиков автомобил. Пичовете изработват изцяло ръчно тези коли като всички екстри и промени в интериора могат да бъдат променени според вкуса на клиента. Неудобството е че изработката отнема месеци. Автомобила не е задължително да е снабден с баварския мотор а това е един вариант. Та това произведение на изкуството няма нищо общо с ширпотребите на немците и просто не бива да се прави сравнение. Иначе тук като ви чете мненията малко по грамотен човек би си казал че още сте си с мисленето на притежателите на коли като тази от подписа ми, така че ае да си имаме уважението.
  • #14
    Анонимен ( преди 15 години )
    невиждам място за теглич!Не става.... бръкма!
  • #13
    Renault fan ( преди 15 години )
    Не съм чувал Е36 да имат 3.0,нещо се увлече!Да не 1.3 , хи,хи,хи...!
  • #12
    Renault antifan ( преди 15 години )
    :) и като се събуди, краката ти бяха одвити. Когато Меган 1.4 вдигне над 220 км/ч скорост замерена с GPS ще си купя един ;). Аз карам БМВ 3-та серия 3.0 и да ти кажа 255 си е висока скорост дори и за тази кола
  • #11
    Renault fan ( преди 15 години )
    що да не,щом аз с мегана 1.4е подържам 255 км/ч кво толкоз !
  • #10
    Анонимен ( преди 15 години )
    Мда порше и другите ряпа да ядат пред нисан скайлайн гтр 3.8 литров двигател ускорява от 0 до 100 за 3.3. Образовайте се малко а цената му е 100 000 евро
  • #9
    Най-бързото А У Д И ( преди 15 години )
    Порше ТУРБО с 3.7 куб.м. ускорява за 3.7 сек., а тук с огромния мотор на БМВ и баслословни цени - смях в залата. Ама нали сърцето е на БМВ !
  • #8
    audimanq4eca ( преди 15 години )
    moje i da e hubava,na znam,qama mislq,4e moje da e sexy,daite da vidim prednicata!
fallback
Последни