fallback

Тата започва продажби в Германия от януари

През януари индийските автомобили на фирмата Тата официално ще се появят и на немския пазар.

Първият немски дилър на Тата е Autohaus Worner със седалище в баварския град Аугсбург. Сред предлаганите автомобили обаче засега не фигурира най-малкия и най-евтин модел Тата NanoЗа сметка на това най-евтиният предлаган модел ще бъде Tata Indica. Базисната му цена в Германия ще е 7 990 евро. Този автомобил с дължина 3800 мм не е съвсем непознат за Европа, защото оригиналния дизайн е направен от италианското студио I.DE. Специално за европейските пазари Tata изработва версия, която се предлагат в дилърските центрове на Rover като CityRover. Друг модел, който индийците ще продават в Германия е комбито Indigo SW, имащо дължина 4 200 мм. То е създадено на базата на хечбека Indica и ще се продава за 13 490 евро. Най-големите модели на Тата, които ще се предлагат в Германия, са SUV модела Safari (дълъг 4 650 мм) и пикапа Xenon (дълъг 4 950 мм). Последните два автомобила ще се предлагат с турбодизелов двигател (собствена конструкция на Тата) с обем 2.2 DICOR. Това е агрегат със системата за впръскване на горивото common-rail и турбина с променлива геометрия на лопатките. Цената на SUV модела започва от 25.990 евро, а на пикапа от 17.990 евро.
Тагове:
fallback
  • #8
    ON ( преди 12 години )
    NOVOTO SI E NOVO DAVI KAJIA AS
  • #7
    Бакалов ( преди 15 години )
    Трябва да съм луд да дам 6 000 евраки за Индиката, като мога да взема 206 седан за 8 и малко! Не че 206 седан е нещо страхотно, ама при тази цена си заслужава!
  • #6
    Анонимен ( преди 15 години )
    тия импотенти в Евросъюза са спящи красавици некви... - да вземат ембарго да наложат на тия *** - това нещо ще върви от сряда до петък , а после - ще си скубим косите. да наложат някаква забрана да се внасят тия *** , щото срещу тях им даваме истински пари. и с тия истински наши пари тия *** се множат като зайци , да ги ....
  • #5
    Анонимен ( преди 15 години )
    Абе пичове , мене ме втриса от тая инвазия на ииндийци - *** и китайци на автопазара - е...а мамата на колите. Евтини *** - предпочитам 10 годишен мерцедес пред новите им недоносчета. Гледах един ланд уинд на живо - няма такъв *** - тука учениците в час по трудово по-хубав ще го напряват.
  • #4
    ZZZ ( преди 15 години )
    Все пак става въпрос за цени на германския пазар !!! И понеже много специалисти се навъдиха - може ли да ми кажете колко например струва една нова Астра в Германия, и колко струва в БГ ???Или например един нов Голф ( не искам да убиждам никой ) ???
  • #3
    Анонимен ( преди 15 години )
    Napulno pravi ste mom4eta. 26 000 evra bazova cena... Mi tolkova struva Chevrolet Captiva sus mnogo ekstri! Santa fe na Hunday su6to zapo4va ot tam nqkade. Prosto e sme6no da mislqt za nqkakvi prodajbi s tiq ceni.
  • #2
    123 ( преди 15 години )
    Прав си , това ее и причината да не се продават добре в Европа. Например корейските марки пробиха с прлично качество и доста ниска цена в началото.Говоря за период преди 10-12г. например една Киа соренто от първо поколение беше приличен джип на доста ниска цена. Същото беше и с Хюндай Теракан. Копуваш ,сносно чистоо ново паджеро от старите , на три пъти по ниска цена отт оригинала. Тук обаче положението е различно , много различно ///
  • #1
    badi ( преди 15 години )
    Kkvi sa tiq ceni na TATA trq si umopobarkan da plati6 tezi pari za teq bokluci 9000 eur saponerkata tip deu matiz13500 eur za nekvo grozno kombi tolkova grozno 4e i snimkata ne sa mu pokazali18000eur pick up26000 eur ne6to napodobqva6to SUV.Pri tova sa bazovi ceni sig nqma el stakla, klimatik i centralno. ili ako go ima standartno 6te samo v nai skapata bri4ka vaprosniq SUV.Da ne bi da stava duma za levove ne moje tezi brakmi da se pordavat na tezi ceni tiq trq da sa bolni mozaci ako mislqt 4e 6te izljat nqkoi da si kupi ne6to ima kade po ka4estveni i eftini eropeiski i qposnki vozila pri tova govorq za novi ne za vtora upotreba.
fallback
Последни