За разлика от САЩ, където големите пикапи се използват главно от фирми и основно за пренасяне на товари, в Европа доста хора ползват този тип автомобили дори в града.
Да се движиш из градските улици с подобна машина стана нещо като мода в редица европейски страни. Дори във време на криза, когато продажбите (особено на големи SUV и пикапи) падат, някои предпочитат да направят покупките си от близкия шопинг център с двутонен пикап.
Въпрос на разбиране и разбира се пари. Изглежда на това разчита новата рекламна брошура на Isuzu Франция, която представя новият луксозен пикап D-Max, наречен Crystal, едва ли не за „колата на Барби”.
Не че имаме нещо против дългокрака руса мадама да се вози в работен пикап, но френската брошура все пак е доста изкривено огледало на предназначението на този автомобил. Който иначе не е лош, с мощен трилитров двигател и предаване по избор 4х4 или 2х4.