fallback

Laguna Coupe – моторизация и други технически данни

Renault Laguna Coupе e трети вариант на каросерията на актуалното поколение на Laguna, след liftback и комби.

Официалното представяне на колата беше на автомобилния салон в Париж. Дизайнът е създаден на базата на liftback модела, но разликите все пак са видими. Предницата е доминирана от голяма маска, която е различна от тази при другите версии. Задната част на колата също е различна и има свой облик. Като цяло каросерията има добра аеродинамика с коефициент 0.307 Сх. Капакът на багажника е изработен от композитни материали за да се постигне по-ниско тегло. Задните светлини са диодни, предните фарове могат да бъдат ксенонови. Купето Laguna e по-късо от версия liftback с 52 мм и по-ниско от него с 47 мм. Разстоянието между осите също е по-късо с 62 мм, а това се е отразило само на багажника, който има с 27 литра по-малък обем.Laguna Coupе GT (с двигатели 2,0 TCe 205, 2.dCi 180 и 3. V6 dCi) е със системата за управление на четирите колела 4Control, която помага за по-добра маневреност. Функциите на системата се променят в зависимост от скоростта. При скорост до 60 км/час задните колела завиват в обратна посока на предните, което помага за по-добър завой. С помощта на тази система за пълен завой на купето са нужни 10 метра и 10 сантиметра, без нея – 11.16 м. При по-висока скорост задните колела завиват заедно с предните и така създават по-добра стабилност и поведение на автомобила на пътя. Laguna Coupe се предлага с три бензинови и четири дизелови двигатели. Базисен е бензиновият 2.0 TCe с мощност 125 kW. След него идва по-силен вариант на същия двигател с мощност 150kW. При по-слабата версия максималният въртящ момент е 270, а при по-силната 300 Nm. Първият ускорява до 100 км/час за 9.2, вторият за 7.8 секунди. Имат максимална скорост съответно 220 и 232 км/час. Комбинираният разход при по-слабия е 8.8, при по-силния 8.2 литра на 100 км. Този парадокс се дължи на това, че по-слабият двигател се комбинира само с автоматична скоростна кутия, докато по-силният върви с механична скоростна кутия за версии GT. Най-силен сред бензиновите агрегати е V6 с обем 3.5 литра. Неговата мощност е 175 kW при 6000 об/мин. Максималният въртящ момент е 330 Nm. Максималната му скорост е 244 км/час. Ускорява от място до 100 км/час за 7.4 секунди и има среден разход 10 литра на 100 км. От четирите дизелови двигатели три са dCi с обем 2.0 литра и различни варианти на мощност и максимален въртящ момент, а един е с шест цилиндъра и обем 3.0 литра. Мощността на трите дизелови агрегати с обем 2.0 литра е 110, 127 и 131 kW, максималният въртящ момент е 340, 380 и 400 Nm. Максималната скорост на купето с тези дизелови двигатели е съответно 210, 223 и 222 км/час. Ускорението от място до 100 км/час е 9.5, 8.8 и 8.5 секунди. И трите версии имат доста икономичен разход, като според производителя той е съответно 5.9, 5.7 и 6.5 литра на 100 км. Впечатление с данните си прави най-силният дизелов двигател предлаган с Laguna Coupe. Това е V6 също тип dCi, с обем 3.0 литра. Неговата мощност е само с 2kW по-ниска от тази на бензиновия V6 с обем 3.5 литра, но ускорението му е по-добро – 7.3 секунди до 100 км/час срещу 7.4 за бензиновия V6. Максималният му въртящ момент е 450 Nm и има максимална скорост 242 км/час. Комбинираният разход на гориво е определен от Renault на 7.2 литра на 100 км.  
Тагове:
fallback
  • #6
    Анонимен ( преди 15 години )
    Много хубаво изглежда ама рено да му се не види,незнам за вас ама аз съм резервиран доста от тази марка!Пък и нямат гаранция за мобилност,както и да е,вкус другар няма!
  • #5
    asd ( преди 15 години )
    4-kvo razbirash ot dizain pak ti shtom Fiat Coupe e grozno :DTova e edna ot malkoto koli s neustarqvast dizain ama inache grozna bila,vqrno razlichni hora razlichni vkusove obache ti govorish prosto poinercia
  • #4
    Punisher ( преди 15 години )
    Otpred puk e ne6to sredno mejdu onzi grozniq fiat coupe i ford mondeo... v nai ob6ti linii ni6to novo, a uj se biqt v gurdite kakuv dizain imat i kakvi svirki pravqt fransetata... ama kvo o4akvate ot kola sus "p*tka" vmesto emblema na kapaka :)
  • #3
    Zlatko ( преди 15 години )
    A na men prednicata mi mqsa na Aston Martin.Otdolo re6etkata. :)
  • #2
    WickedSixD ( преди 15 години )
    отзад мн лекинко прилича на задниците на Астън Мартин...
  • #1
    monkata ( преди 15 години )
    Е най-накрая!!!Много е яко и като дизайн и като техниката-предлага се с 4 оправляеми колела добри двигатели гаранцията на "обикновенната Лагуна" добри динамични характеристики!Страхотно Рено браво на тях ;)!
fallback
Последни