fallback

Laguna Coupe – моторизация и други технически данни

Renault Laguna Coupе e трети вариант на каросерията на актуалното поколение на Laguna, след liftback и комби.

Официалното представяне на колата беше на автомобилния салон в Париж. Дизайнът е създаден на базата на liftback модела, но разликите все пак са видими. Предницата е доминирана от голяма маска, която е различна от тази при другите версии. Задната част на колата също е различна и има свой облик. Като цяло каросерията има добра аеродинамика с коефициент 0.307 Сх. Капакът на багажника е изработен от композитни материали за да се постигне по-ниско тегло. Задните светлини са диодни, предните фарове могат да бъдат ксенонови. Купето Laguna e по-късо от версия liftback с 52 мм и по-ниско от него с 47 мм. Разстоянието между осите също е по-късо с 62 мм, а това се е отразило само на багажника, който има с 27 литра по-малък обем.Laguna Coupе GT (с двигатели 2,0 TCe 205, 2.dCi 180 и 3. V6 dCi) е със системата за управление на четирите колела 4Control, която помага за по-добра маневреност. Функциите на системата се променят в зависимост от скоростта. При скорост до 60 км/час задните колела завиват в обратна посока на предните, което помага за по-добър завой. С помощта на тази система за пълен завой на купето са нужни 10 метра и 10 сантиметра, без нея – 11.16 м. При по-висока скорост задните колела завиват заедно с предните и така създават по-добра стабилност и поведение на автомобила на пътя. Laguna Coupe се предлага с три бензинови и четири дизелови двигатели. Базисен е бензиновият 2.0 TCe с мощност 125 kW. След него идва по-силен вариант на същия двигател с мощност 150kW. При по-слабата версия максималният въртящ момент е 270, а при по-силната 300 Nm. Първият ускорява до 100 км/час за 9.2, вторият за 7.8 секунди. Имат максимална скорост съответно 220 и 232 км/час. Комбинираният разход при по-слабия е 8.8, при по-силния 8.2 литра на 100 км. Този парадокс се дължи на това, че по-слабият двигател се комбинира само с автоматична скоростна кутия, докато по-силният върви с механична скоростна кутия за версии GT. Най-силен сред бензиновите агрегати е V6 с обем 3.5 литра. Неговата мощност е 175 kW при 6000 об/мин. Максималният въртящ момент е 330 Nm. Максималната му скорост е 244 км/час. Ускорява от място до 100 км/час за 7.4 секунди и има среден разход 10 литра на 100 км. От четирите дизелови двигатели три са dCi с обем 2.0 литра и различни варианти на мощност и максимален въртящ момент, а един е с шест цилиндъра и обем 3.0 литра. Мощността на трите дизелови агрегати с обем 2.0 литра е 110, 127 и 131 kW, максималният въртящ момент е 340, 380 и 400 Nm. Максималната скорост на купето с тези дизелови двигатели е съответно 210, 223 и 222 км/час. Ускорението от място до 100 км/час е 9.5, 8.8 и 8.5 секунди. И трите версии имат доста икономичен разход, като според производителя той е съответно 5.9, 5.7 и 6.5 литра на 100 км. Впечатление с данните си прави най-силният дизелов двигател предлаган с Laguna Coupe. Това е V6 също тип dCi, с обем 3.0 литра. Неговата мощност е само с 2kW по-ниска от тази на бензиновия V6 с обем 3.5 литра, но ускорението му е по-добро – 7.3 секунди до 100 км/час срещу 7.4 за бензиновия V6. Максималният му въртящ момент е 450 Nm и има максимална скорост 242 км/час. Комбинираният разход на гориво е определен от Renault на 7.2 литра на 100 км.  
Тагове:
fallback
  • #26
    ... ( преди 14 години )
    ee na reno emblemata moje da e pi4ka ama pone e dva kenefa edin do drug kato na audi :)
  • #25
    .... ( преди 14 години )
    как винаги има специялисти когато аудито стане на цената на реното ми кажете и кога аудитата спрат да влизат в сервизи пак ми кажете който си е купил ауде се е преебал бих си взел реното поне няма да ми седи в сервиз постоянно а пича да си кара rs4 и сутрин като става да се завива
  • #24
    jorko 245 ( преди 15 години )
    abe ey sme6nici mahnete mi se sas va6te audita i wv-ta. germancite nikoga nyama da mogat da pravat hubavi koli a osobeno wv grup
  • #23
    renault megane troph ( преди 15 години )
    da naistina tva reno e dobro az da ti kaja shte vzema tva mesto audito prosto mie nasarce pove4e a za driver q si karai opel kadett s 4 kila rajda i nepishi tuk ms
  • #22
    senkata ( преди 15 години )
    Лагуна Купето е уникално за мен и с удоволствие бих се доверил на тази кола. Ауди А5 ми е по-луксозно като изпълнение и визия, но се надявам да не се разочаровам и от Лагуната, а и съм сигурен, че поне ще мога да направя обратен завой без да се налага да завивам по 100 пъти на широки булеварди.
  • #21
    nqkoi si ( преди 15 години )
    И като е audi rs4 ,какво да не имаш два чифта ,ставаш смешен :D.Kарай си там аудито и си пиши мненията за него,а когато караш такава ЛАГУНА може и за нея да напишеш нещо.А относно правописа ти дане си прочел коментара ми 100 пьти че да имаш за нещо да се хванеш :D:D:D.И почни да пишеш на Бьлгарски че така изглеждаш още по селянин :D:D:D
  • #20
    Driver ( преди 15 години )
    A vee..hey you .."niakoi si" *** - kolata mi se kazva AUDI RS4. Ti da ne si "solta6aka" na monkata, 4e kriaka6 kato "изтAрван" tyk - leko 4e 6te se "изтАрвеш" o6te malko..)) To mai i pravopisa ti e su6tia - be napravo monkata se vijda zad teb...)))
  • #19
    nqkoi si ( преди 15 години )
    Аве ей Driver ти си мн зле е ,направо като ти чета коментарите не мога да повярвам че има такива селяни диви изтарвани от гората като теб.Каква кола караш че си толкова отворен ,коя година е ,че така приказваш за новите коли.Няма такав като теб :D :D :D
  • #18
    monkata ( преди 15 години )
    Какъв ти е номера?
  • #17
    Zlatko ( преди 15 години )
    Nz ama makar 4e ima dosta sme6ni kompleksari deto karat Golf 2 i 3,VW Grup pravqt edni ot nai-hubavite avtomobili.Kogato Renault gi stignat mi se obadi.
fallback
Последни