fallback

Volkswagen съкращава производството на SUV модели

Групата Volkswagen съкрати производството на SUV моделите Audi Q7, VW Touareg и Porsche Cayenne в завода си край Братислава.

Мерките са предприети от ръководството на групата, поради пониженото търсене на луксозни SUV модели, предизвикано от световната финансова криза, съобщава Automotive News. До края на годината една трета от 8 500 заети работници в словашкия завод на групата преминават на съкратен работен ден. Според немския Die Presse, най-вероятно празниците за Коледа в завода ще бъдат удължени. През миналата 2007 г. Volkswagen произведе в завода край Братислава над 250 000 автомобили, като 170 000 от тях бяха именно от трите SUV модела. Плановете за тази година бяха за производство на 150 000-160 000 автомобили от SUV моделите на групата, но поради намаленото търсене заради финансовата криза, тези планове се оказаха неизпълними. Заводът на Volkswagen в Братислава е един от най-големите в Словакия, където освен за немската група се произвеждат и автомобили на френската PSA Peugeot Citroen и на корейската Kia.
Тагове:
fallback
  • #15
    BMW ( преди 15 години )
    Shte sakrashtavate ami kak :).Kato BMW X6 vi "obra" celiqt segment,,shtoto e revolucionen model.NEshtastnici..BMW pak i go nachuka..dalboko
  • #14
    Bo ( преди 15 години )
    Драскачи, побъркали сте се! Само 3 даде разумен и аргументиран коментар. SUV трябва да се превърне в тема табу. Спомням си мнение на редактор от *** Bild, който пропагандираше за спортни малки коли, които носят удоволствие от шофирането при по-нисък разход на гориво. Модерните SUV не са никак леки, рядко се среща модел под 2т., Toureg&Caynne сa 2,5-2,6т. в зависимост от оборудването. На това ако му викате нормално, просто светът се е побъркал.
  • #13
    WickedSixD ( преди 15 години )
    Както каза M3,те моторите са същите и при 5 и 7ма серия,така че едва ли на X5 е по тежък и тва му скапва окачването което е доста по здраво
  • #12
    WickedSixD ( преди 15 години )
    "моторите са тежки,по тежки са на X5 и за тва имат проблеми с предното окачване" по голяма простотия не бях чувал,особено от "техник,майстор" в сервиз. тцтц
  • #11
    M3 ( преди 15 години )
    Ami prosto motorite niamat ni6to ob6to - ednakvi sa pri X5SD, 535D i 335D...logi4eski bi triabvalo X5-ta da e s nai-zdravoto oka4vane, osven ako niakoi ne go drunka po nivi i palanki...no tova vaji za vsi4ki SUV,SAV i t.n....A problemni biaha po-skoro "valovete" na activ drive pri X5, no se otnasia za zadnoto oka4vane mai...))
  • #10
    Анонимен ( преди 15 години )
    Работя в Бова Кар -Бургас а относно двигателите ще ти пратя линк за моторите щото се опитах да ти пейстна от нашия компютър данни обаче не става щото са огромни по обем страниците и просто няма как да ти дам теглата. Освен това характеристиките и теглата не са тайна и са обществено достояние аз просто изложих лично мнение на база това което виждам и коментираме колегите. http://***.bimmerforums.com/engine_faq/
  • #9
    M3 ( преди 15 години )
    "Kolega" ako deistvitelno raboti6 v serviza na BMW - Kamor ayto i drygite sa kato teb, mai 6te triabva da vru6tam moeto X5...Ta ia mi kaji otnostno "golemite" dvigateli: ako karam primerno 535D i X5SD - na koi motora e "po-goliam", 4e da my se razbie prednicata...!!? Ami ako ne dai si boje imam 335D togava mai bez "prednica" triabva da ostana...)))
  • #8
    Анонимен ( преди 15 години )
    Работя в сервиз БМВ и само да кажа ,че окачването на джиповете на БМВ наистина е доста по здраво от на леките автомобили но въпреки това в сервиза главно джиповете идват с разбито окачване. Истината е ,че действително джипа е доста по тежък а предницата е мааксимално натоварена и с големи мотори от което предното окачване се скапва много по-бързо от на леките автомобили. За пример ви давам 5-та серия, която може да изкара и 5-6 години с оригиналното окачване а при Х5 максимум 2 години но по принцип още на първата година почва да хлопа. Да не споменавам ако собственика реши да влезе в нивите ,за да се изфука пред приятели. При Х3 нещата са по-добре но най-вече заради по-лекото тегло и по-малките двигатели. А относно коментара за Англичаните съм склонен да го вярвам защото като ходихме в Лондон ни инструктираха да си наемем малък амтомобил защото се плащат много големи такси ако си с голям джип! А и не ти позволяват да паркираш на всички паркинги. Както и е ограничено влизането на джипове в центъра на Лондон. Тоест да имаш джип в Англия е огромно наказание за собственика и за това масово се карат по-малки Автомобили. Примерно Мини Купъра ,което пак е произведение на нашата Фирма БМВ.
  • #7
    M3 ( преди 15 години )
    M'daa...tezi gi sukra6tavat, dokato proizvodstvoto na X5 se yveli4ava..
  • #6
    NANI ( преди 15 години )
    Djipovete vozqt kato parahodi we i imat po-zdravo oka4vane ot lekite koli!Osobeno shto se otnasq do voziqta Range Rover nema raven,osven moje bi GL na Mercedes:)
fallback
Последни