+ добра изработка, солиден интериор, добри качества на пътя, бавна обезценка- дълги предавки, недиректни реакции на волана, лоша видимост
История на модела 9/91 Представяне на новата генерация на на произвеждания от 1972 година модел4/92 Coupe CRX 1.6 VTI с 125 к.с. или 160 к.с.2/95 Смяна на модела. Първоначално само хечбек лимузина с 5 врати, а купето CRX продължава да се произвежда. Мотори от 75 до 160 к.с.10/95 Нови: модел с 3 врати и версия седан с 4 врати (мотори като при хечбека)3/96 Ново Coupe. Мотори: 1.6i (105 или 125 к.с.) Нови мотори за лимузините: 1.6i LS с 113 к.с. и 1.5i с 90 к.с.10/96 Нов мотор за лимузините: 1.8 Vti с 169 к.с.4/98 Комби вариант Aero Deck с мотори като при лимузините5/98 Спиране производството на CRX2/99 Подобрения в модела. 1.6i SR вече 115 к.с.1/01 Смяна на модела. Нов хечбек, веднага след това ново Coupe8/01 Нова версия с 3 врати. Спортен модел Type R с 200 к.с.5/02 Турбодизел с директно впръскване, 1.7 литров обем и 100 к.с."Едно ужасно мило семейство": Сивик има хечбек версии с 3 и с 5 врати, модел седан с 4 врати, комби, а също и спортното CRX Coupe.Много вентили, малък обем - така могат на кратко да се опишат компактните Хонди. Сивик си спечели положителни отзиви най-вече от германските статистики за аварии, изготвяни от "жълтите ангели" ADAC. Но високата надеждност е един от малкото истински козове на линията Сивик. Извън това, не особено забележителният от гледна точка на дизайн автомобил, предлага средностатистически качества. До представянето на пъргавите VTEC и VTi версии моторите са сравнително слаби - обемът на двигателя не може лесно да се замести с много вентили. В базовият мотор с 75 к.с. може да се усети следа от темперамент само при високи обороти. Малко по-добре се представя версията с 90 к.с., но чувствително повече мощност при ниски обороти предлага чак VTEC модела с 114 к.с., който харчи около 9л/100км. За любителите на повече мощност е подходящ моделът VTi с 169 к.с. При оценяването на Сивик могат да се напишат максимум средностатистически бележки. Не е необходимо брутално натискане на газта за да се стигне до "изпилване" на гумите. Кормилното устройство е непрецизно, а при по-големи нервности на пътя окачването капитулира. Спирачките не са особено силни, а при високо темпо шумовете в купето са високи. Най-големият недостатък на особено обичания модел с 3 врати е нищожният 230 литров багажник. Възможността за разширяване чрез сваляне облегалката на задната седалка е някаква утеха, но и по-скоро полумярка. По тази причина, ако ще се ползва за семеен автомобил, по-практичният Сивик е този с 5 врати и голям заден капак или пък комбито със звучното име Aero Deck (след 98 г.) Двете предлагат освен това повече свобода за краката на седящите отзад. Серийното оборудване е богато само при скъпите версии. Малко е останало от предлаганите по-рано множество екстри в японските коли. По отношение на сигурността - от есента на 95 г. във всички версии има два еърбега серийно, а от април 97 г. и ABS. Странични въздушни възглавници обаче, или някаква система за електронно регулиране а-ла ESP не можаха да си пробият път до серийното обзавеждане чак до смяната на модела през 2001 година.От гледна точка на разходите са смущаващи високите цени на сервизно обслужване.В гамата Сивик най-значимата роля се играе от малката версия с 3 врати, която е и най-непрактична. По-непознатата и затова в ценово отношение пропорционално по-изгодна е покупката на комбито Aero Deck, а също и на хечбека с 5 врати.
Най-често срещани повреди: Мотор: Внимание за износени ангренажни ремъци (особено от 97г.) - опасност от скъсване. Гарнитури на главата (до 93 г.). Дефектни шайби на клиновидния ремък (производство 96 г.)Често се чупят тръбите на ауспуха.Охладителна система: дефектни термостати, неуплътнени радиатори (до 95 г.)Каросерия: корозирали фарове, шумове по каросерията и дефектни ключалки на вратите (променена затваряща система и ключове)