fallback

Porsche разработва Cayenne 2

Въпреки противоречивите отзиви на решението Porsche да произвежда SUV модел, Cayenne определено донесе успех на фирмата.

Повишените продажби и печалби са и в резултат от доброто представяне на пазара на Cayenne. Експанзията, която Porsche предприема по всички възможни начини, очевидно включва и разширяване на моделния ред. През 2002 г. Cayenne беше първият модел на фирмата, създаден на базата на технически разработки на Volkswagen. Сега, когато се готви втората генерация на SUV модела, подходът ще бъде подобен. В първата половина на 2010 г. ще видим новия Touareg, а една –две години по-късно и новото поколение на Audi Q7. С тях Cayenne 2 ще има редица общи части. В Porsche очевидно бързат с новото поколение на Cayenne, защото бъдещето на големите автомобили с висок разход на гориво, става все по-неясно. В Щутгарт вече се готвят и за хибридна система на Cayenne, която ще бъде монтирана и на Panamerа. Миналата година беше представена студията Cayenne Hybrid, състояща се от шестцилиндров бензинов двигател с обем 3.6 литра и електромотор/генератор. Тази версия имаше среден разход на гориво 10.1 литра на 100 км, но сега от Porsche са си поставили за цел постигането на 9.1 литра на 100 км. Има голяма вероятност при новата генерация на Cayenne да видим и турбодизелов вариант, нещо което досега фирмата не желаеше да направи. Дизайнът на Cayenne 2 е близък до този на сегашното поколение, показват шпионските снимки от тестове на автомобила. На тяхна база е направен компютърен образ на колата, който показва с голяма правдоподобност как ще изглежда Porsche Cayenne 2. Отпред личат нови фарове с триъгълна форма, както и по-спортно изглеждащ капак на мотора. Като цяло профилът на автомобила изглежда по-динамично и спортно. Каросерията има по-видим наклон напред, като предницата е по-остра и разположена по-ниско до пътя. Прозорецът отпред е разделен на две с малко триъгълно прозорче. На горната граница на прозореца отзад има нов спойлер, продължаващ с няколко сантиметра покрива. Визуално прозорците на новата версия изглеждат разположени малко по-ниско в сравнение със сегашното поколение.
Тагове:
fallback
  • #69
    504 Boy ( преди 15 години )
    "Има голяма вероятност при новата генерация на Cayenne да видим и турбодизелов вариант, нещо което досега фирмата не желаеше да направи. "Diesel ima i pri segashnoto pokolenie.
  • #68
    kxrxixs ( преди 15 години )
    А на някой "върли" фенове искам да им кажа, че в опитите си да издигнат предпочитаната от тях марка, всъщност правят обратното с тъпите си, пропаднали, безпочвени и *** коментари - като фенове на стадиона сте ве да му *** мамата ! Аиде малко по-сериозно :)
  • #67
    kxrxixs ( преди 15 години )
    А като цяло, като гледам как мнозинството от хората тук спорят се сещам как, като бях малък, спорехме с един приятел кой ще бие: спайдър мен или батман - сами си правете изводи :D :D :D. Разберете хора, от страна на производителите нещата опират основно до бизнес, а от тази на потребителите - до вкус и преценка. Самият факт, че от изброените марки, ежегодно, се купуавт стотици хиляди коли говори, че колите се харесват !
  • #66
    kxrxixs ( преди 15 години )
    Също така, като се сравняват двигатели не се гледат само конете, ами отношението кубатура-мощност. Сами си преценте тогава кой-кого :). Между другото, наскоро бях гледал статистика за най-добрите двигатели на 2008 (съжалявам, че не мога да дам линк, но просто не се сещам къде го гледах). Ситуацията беше такава, че от около 10 категории половината първи места бяха заети от двигатели на БМВ - повече от красноречиво !!!
  • #65
    kxrxixs ( преди 15 години )
    Нищо против нямам Ауди, ама според мен R8 си е страшно позьорска кола - изключително екстравагантен и агресивен вид, а пък е с поне 100 коня по-малко от суперколите. А до човека, който твърди, че BMW нямали аналог на R8 - братле, ти май забрави за М6 :).Първо, цената на двата автомобила е почти една и съща. Второ, при БМВ получаваш 90 коня повече. А за външния вид нещата опират изцяло до вкус, защото аз лично си харесвам М6-цата повече :).
  • #64
    ......... ( преди 15 години )
    otnosno mo6nostta ne sum suglasen audi baq hlqb ima da qde ima BMW-ta po nad 700 konq
  • #63
    ........... ( преди 15 години )
    ami govorete si am kakto pi6e v edin komentar po dolo ako ne e VW group audi nqma6e da e ni6to 6tqha da go sravnqvat s ford i s fiat
  • #62
    Insanne ( преди 16 години )
    Какви са тези глупости q7 Cayenne и Touareg да се самоиздухват. 3те коли са коренно различни, имат различна пазарна ниша и са за съвсем различни копувачи. Porscheto е спортист с адски твърдо укачване и нервна скоростна кутия. Като го изрежеш на магистралата от 120 сменя 6 5 4 ... Touarega e наи-евтиния от тях, ориентиран е към фирми и е адски спокоен и икономичен. Q7мицата е кораб за хора с много деца и няма нищо спортно с него. Просто 3те коли са създадени да не се конкурират и имат различна цел. Аудито е комфорт, Поршето спорт, Тоуарега е по-евтина алтернатива на Аудито с елементи на Порше в дизайна. :) :) :)
  • #61
    paylos ( преди 16 години )
    Brabus i kato pogledne prodajbi, poznai kakvo pishe BMW > Audi i Mercedes
  • #60
    Zlatko ( преди 16 години )
    Golqm pras 4e Porsche sa napravili SUV.Nz za6to trqbva6e da e na 5-to mqsto za nai-groznite avtomobili.Spored men tova e edin ot nai-krasivite djipari,ako ne i nai-krasiviq :) (li4no moe mnenie).
fallback
Последни