fallback

Хонда Акорд/Honda Accord

+ първокласна изработка, комфортен автомобил, сигурно поведение на пътя, голям багажник- сравнително тясно, твърде малки и ниски облегалки за главите

 История на модела 8/98 Представяне на нова генерация Акорд. Купе и седан. Нови мотори: 1.8 литров 136 к.с., 2.0 литров 147 к.с., 3.0 V6 с 200 к.с. (само за купе-модела)4/99 Представяне на спортната версия Type-R с 2.2 литров мотор с 212 к.с.11/99 Нова хеч-бек лимузина с 1.8 литров мотор с 136 к.с.1/03 Смяна на модела при седана, комбито следва през април същата година9/03 Нов дизелов мотор: 2.2 CTDI с 140 к.с.Качествена и солидна изработка, отличен автомобил.Немските производители имат една любима дума, която обезателно трябва да стои навсякъде - Премиум. Върху Акорд не пише "Премиум", а би трябвало, защото е напълно заслужено. Изработката, комфортното возене, сигурното поведение, както и култивираните мотори задоволяват и най-високите претенции. Хонда в масовия случаи се отказва от носещите престиж 6.цилиндрови мотори. Такъв има само в красиво стилизираното Купе - 3.0 V6. На 4-цилиндровите, които стигат до 2.2 литра, малко не им достига, не от гледна точка на спокойно и култивирано въртене, а по-скоро на демараж. Мощността идва от оборотите, което означава повече работа с леко и прецизно превключващите се скорости. В Купето нямаше до 2000 година странични еърбегове, иначе оборудването на Акорд няма недостатъци. Само непременно препоръчителния климатик не се подразбира, автоматичен климатик има чак от ниво на оборудване ES нагоре.Най-често срещани повреди: Мотор: Много рядко прегорели гарнитури на главата и скъсани ангренажни ремъци (до 98 г.)Охладителна система: случаи на течащи радиатори (особено до 99 г.)Електрика: Често отказват светлините на стоповете, генератори (до 97 г.)Каросерия: Дефектира централното заключване, изхабяват се ключовете, кормилната уредба прави шумове 
Тагове:
fallback
  • #9
    Турбомания ( преди 8 години )
    Забелязвам, че няма много инфо за 2.2-бензиновия мотор - 150 коня, дори и във форумите липсва инфо за него. Модела до 1998г. или така наречената пета генерация, от вън изглежда страхотно, но е някак си скучен вътре, дори подлакътника идва малко изтеглен на заде и неизползваем ... но съм чувал само хубави неща ...
  • #8
    joro ( преди 13 години )
    e kvo i e
  • #7
    Adi0 ( преди 15 години )
    Lampata,det e svetnala e za landasondata,ako si na gaz e normalno da svetne,inache moje da e pr s gorivnata pompa.
  • #6
    шишо ( преди 15 години )
    здрава, тясна, вози като къса база/плува,напред-назад/иначе е тиха и непретенциозна
  • #5
    Ico ( преди 15 години )
    Abe hora znaete li..?Svetna mi edna lampa na Honda-ta...oranjava e na cvqt i e kato pompa narisuvana...ako nqkoi mi kaje kakvo e shte sam mu mnogo blagodaren Mersi predvaritelno
  • #4
    koko1955 ( преди 16 години )
    Имам ХОНДА АКОРД 1,6 -2-ра генерация - м-л1982г!!!Много съм доволен-тава е стария японски МЕРЦЕДЕС!ВОЗИ меко,много надежден, изпипан от японцците-ОСА Е!Не ми се разделя с него!...но ще трябва да го сменявам-поостаря вече,мина му модата,но може да изкара още поне3-5 год.- от90-те кончета са му останали поне 80!
  • #3
    ichito ( преди 16 години )
    Tova e neveroqten avtomobil!
  • #2
    dani ( преди 16 години )
    perfektnata kola za men !!!
  • #1
    accord owner ( преди 16 години )
    yavno tova e perfectnata kola, za sujalenie v bulgaria ne e masova
fallback
Последни