+ първокласна изработка, комфортен автомобил, сигурно поведение на пътя, голям багажник- сравнително тясно, твърде малки и ниски облегалки за главите
История на модела 8/98 Представяне на нова генерация Акорд. Купе и седан. Нови мотори: 1.8 литров 136 к.с., 2.0 литров 147 к.с., 3.0 V6 с 200 к.с. (само за купе-модела)4/99 Представяне на спортната версия Type-R с 2.2 литров мотор с 212 к.с.11/99 Нова хеч-бек лимузина с 1.8 литров мотор с 136 к.с.1/03 Смяна на модела при седана, комбито следва през април същата година9/03 Нов дизелов мотор: 2.2 CTDI с 140 к.с.Качествена и солидна изработка, отличен автомобил.Немските производители имат една любима дума, която обезателно трябва да стои навсякъде - Премиум. Върху Акорд не пише "Премиум", а би трябвало, защото е напълно заслужено. Изработката, комфортното возене, сигурното поведение, както и култивираните мотори задоволяват и най-високите претенции. Хонда в масовия случаи се отказва от носещите престиж 6.цилиндрови мотори. Такъв има само в красиво стилизираното Купе - 3.0 V6. На 4-цилиндровите, които стигат до 2.2 литра, малко не им достига, не от гледна точка на спокойно и култивирано въртене, а по-скоро на демараж. Мощността идва от оборотите, което означава повече работа с леко и прецизно превключващите се скорости. В Купето нямаше до 2000 година странични еърбегове, иначе оборудването на Акорд няма недостатъци. Само непременно препоръчителния климатик не се подразбира, автоматичен климатик има чак от ниво на оборудване ES нагоре.
Най-често срещани повреди: Мотор: Много рядко прегорели гарнитури на главата и скъсани ангренажни ремъци (до 98 г.)Охладителна система: случаи на течащи радиатори (особено до 99 г.)Електрика: Често отказват светлините на стоповете, генератори (до 97 г.)Каросерия: Дефектира централното заключване, изхабяват се ключовете, кормилната уредба прави шумове