Това е кросоувър с предаване на движението към четирите колела. Двигателят с вътрешно горене е двулитров дизел HDi FAP с мощност 163 к.с. и задвижва само предните колела. За задните се грижи електромотор с мощност 36 к.с. Получава се не лоша динамика, като от място до 100 км/час Prologue спринтира за 8.8 секунди. В същото време разхода на гориво е доста нисък, при смесен цикъл на управление не изразходва повече от 4.1 литра дизел на 100 км.
За този резултат помага и новата турбина с променлива геометрия на лопатките и горивна помпа с голямо налягане. Наред с това при Prologue виждаме редица технологии допринасящи за ниското потребление на гориво, като Start-Stop и системата за преобразуване на механичната енергия, получавана при спиране, в електрическа.
В интериора прави впечатление новото табло, като от неговата централна част се появява прозрачния дисплей Head-Up, който събира цялата информация от уредите. Така при шофиране водачът не отклонява погледа си от пътя за да следи показателите на таблото.
Наред с това кросоувърът е оборудван и със системата „Distance Alert", помагаща му да спазва нужната дистанция по пътя, а също и системата „Measurement of Available Space", която оценява дали избраното място за паркиране ще бъде достатъчно за габаритите на автомобила.