Китайските автомобилни фирми, които закупиха MG Rover подготвят завръщане на пазара на Европа още през 2007 г. Първият китайски Роувър ще бъде видоизменения роудстър модел MG TF, а малко по-късно ще се появи и седанът Роувър 75 с променен дизайн и ново име - MG 7.
Двата модела ще бъдат произвеждани в Китай и продажбата им ще започне първо в Англия и в Испания. Дали това ще бъде възможно обаче, все още е сериозен въпрос, защото китайската сага на Роувър продължава. Тя започна, след като Шанхай Ауто придоби интелектуалното право върху няколко модела на MG Rover, включително Роувър 75.
Освен за Роувър 75, Шанхай Ауто имат интелектуални права и за модела 25, както и за двигателите от серия "К"Шанхай Ауто обаче не можа да спечели търга за оборудването и техниката от британския завод. Търгът беше спечелен от Нанджинг Ауто, фирмата, която пренесе оборудването в Китай. Досега двете китайски фирми не могат да се споразумеят за производството на Роувър, по-точно детайлите около него и разпределяне на собствените си права и отговорности. Но има и още нещо, което доразбърква и без това хаоса около бившата английска марка. Оказва се, че БМВ, бившият собственик на MG Rover, все още притежава правата върху името и марките MG и Rover.
Сега Баварската фирма преговаря с двете китайски компании, за да им продаде правата. Преди време БМВ продаде комплектния пакет и всички права върху марката Ленд Роувър на Форд. Сега двете китайски фирми съобщиха планове предвиждащи използването на платформата на Роувър, както и неговия дизайн, за да започнат производството на собствена марка, предназначена за износ главно в Европа и Северна Америка. Все пак от това съобщение не става ясно, дали противоречията между Шанхай Ауто и Нанджинг Ауто са изгладени и дали всички пречки пред производството на китайски модели на Роувър са разчистени.