fallback

Ford показа Mustang модел 2009

Ford пусна снимки и информация за Mustang модел 2009.

Вижда се, че промените в сравнение с модел 2008 не са големи. Това е логично, защото новото поколение на Ford Mustang ще се появи през 2010 г., като още тази есен през ноември ще бъде показан на автомобилното шоу в Лос Анджелис. Ако се върнем на модел 2009 най-важната промяна е екстрата панорамен прозрачен покрив, която може да се поръча както с V6 така и с GT, като цената е 1995 долара. Ford отбелязва 45-та годишнина на Mustang тази година, като всички версии V6 и GT ще имат специална табела на калника. За модел 2009 на Ford Mustang, версия GT има възможност да се избере специалния GT Security Package, който включва активна система срещу кражби и система за заключване на колелата. 
Тагове:
fallback
  • #20
    dyavola ( преди 15 години )
    awe bratya moi 6to ne mojete da go razberete 4e ford mustang e izbran za 1/2 tank ot ACY i to zravnen s boen tank a vie mi govorite za dodge viper posledniya model koyto sizda e ''dodge viper - SRT10 9.8'' S 1400 K.S. NO ZA IZLAGACIYA NA FIRMATA TAZI KOLA NYAMA KKAK DA SI GI REALIZIRA TEZI KONEI ZA TOVA FORD MUSTANG OSTAVA SVETOVEN LIDER PO KA4ESTVO NA KOLI!!! TOVA E TO!!!!!!!!!!!!!AKO IMA NYAKOY DA MI PI6E NE6TO DA ZAPOVYADA-D_Y_A_V_O_L_A___6_6_6_ TOVA MI E SKYPE !!! NO BEZ TVIRDENIYA NE SE YAVYAVAYTE!!!!!!!
  • #19
    hackintosh ( преди 16 години )
    Druje izvinqvai no nikoga tozi Mustang ne mojesh da go sravnish s tvoeto 2002 model BMW 320d!!!S edna duma da ti kaja tvoeto 2002 BMW 320d e pylna boza!!!
  • #18
    Frankennstein ( преди 16 години )
    Голям съм фен на Мустанг просто са си номер едно...За мен няма Ферарита,ламборгинита,а да не говорим за BMW и Mercedes, просто поредната европейска боза. Американския мускул му е работата, няма значение че гори 20 даже и повече, че изглеждат като оформяни с чук и разни др подобни там им е чара на тези коли.
  • #17
    Frankennstein ( преди 16 години )
    Голям съм фен на Мустанг просто са си номер едно...За мен няма Ферарита,ламборгинита,а да не говорим за BMW и Mercedes, просто поредната европейска боза. Американския мускул му е работата, няма значение че гори 20 даже и повече, че изглеждат като оформяни с чук и разни др подобни там им е чара на тези коли.
  • #16
    Frankennstein ( преди 16 години )
    Голям съм фен на Мустанг просто са си номер едно...За мен няма Ферарита,ламборгинита,а да не говорим за BMW и Mercedes, просто поредната европейска боза. Американския мускул му е работата, няма значение че гори 20 даже и повече, че изглеждат като оформяни с чук и разни др подобни там им е чара на тези коли.
  • #15
    Frankennstein ( преди 16 години )
    Голям съм фен на Мустанг просто са си номер едно...За мен няма Ферарита,ламборгинита,а да не говорим за BMW и Mercedes, просто поредната европейска боза. Американския мускул му е работата, няма значение че гори 20 даже и повече, че изглеждат като оформяни с чук и разни др подобни там им е чара на тези коли.
  • #14
    Frankennstein ( преди 16 години )
    Голям съм фен на Мустанг просто са си номер едно...За мен няма Ферарита,ламборгинита,а да не говорим за BMW и Mercedes, просто поредната европейска боза. Американския мускул му е работата, няма значение че гори 20 даже и повече, че изглеждат като оформяни с чук и разни др подобни там им е чара на тези коли.
  • #13
    Frankennstein ( преди 16 години )
    Голям съм фен на Мустанг просто са си номер едно...За мен няма Ферарита,ламборгинита,а да не говорим за BMW и Mercedes, просто поредната европейска боза. Американския мускул му е работата, няма значение че гори 20 даже и повече, че изглеждат като оформяни с чук и разни др подобни там им е чара на тези коли.
  • #12
    потърпевш ( преди 16 години )
    Така, така. Да се включа и аз. Че Мустанг е легенда, легенда е. Но който казва, че този автомобил е добър или любим, значи изобщо не е карал хубаси европейски автомобили. Преди седмица карах актуалния Мустанг кабрио около 1300 мили из Калифорния и Аризона. Тръпката ми по автомобила трая около 1 минута - от момента, в който разбрах, че ще карам Мустанг, до момента, в който седнах в него. Евтина пластмаса и изработка. Безумно *** уреди, скоростен лост, волан, всичко. С 2 думи - евтинджос отвън. Пускам на Drive тъпата автоматична скоростна кутия, колата тръгва бързо първите 20 метра и след това умира - смехотия! Скоростната кутия е ***, харчи около 18/100 - пълна трагедия. Евтиният бензин в САЩ не успя на навакса за лакомията на тази помия. Моето 2002 BMW 320d бие тъпия актуален Мустанг и по разход, и по комфорт, и по бързина, а по мое мнение дори и по дизайн (Мустангът е леко хубав само отпред). Мнението ми за американският вкус и американските автомобили беше лошо допреди един месец. Сега е трагично. По-голямо разнообразие от *** автомобили сигурно само в Китай има. По източния бряг поне някои започват да се усещат и купуват BMW, Audi, Merdeces, но калифорнийци са патологичен случай. Така че радвайте се на хубави автомобили по европейските пътища.
  • #11
    Scorpio 2.0i 16v ( преди 16 години )
    Toва може да го каже само човек който не е имал рядкото удоволствие да кара такава кола (Мустанг), като ти е кош *** си купи ферари за 200к в евро (ако ги имаш), сигурно ще вози по-меко или ще върви по-бързо ;Р
fallback
Последни